19/12/12

Avilés asoleya una guía d’El Parque Ferrera n’asturianu


Avilés y los sos parques I: El parque Ferrera, ye una nueva edición de guíes que s'incluye dientro de la coleición que la Conceyalía de Cultura xunto cola Estaya de la Llingua entama a desendolcar nel añu 2008. D’aquella dióse salida al trabayu que ficieren alumnes de la Universidá d’Uviéu sobre los monumentos hestóricos de la ciudá y agora preténdese siguir cola mesma llinia de publicación, asoleyando agora l’otru patrimoniu de la ciudá, el natural.

Faciendo un percorríu pelos parques principales d’Avilés el llector pue dir estudiando árboles y arbustos, significativos pa la cultura asturiana, poro nun tien de considerase'l conteníu como científicu, sinón dafechamente cultural. “Siguióse'l mesmu modelu de l’anterior, pretendiéndose a lo cabero xuntar información de los aspectos más destacables, dende’l puntu de vista natural y monumental que s’atopen na villa”, espliquen dende la Estaya.

“Pensóse nuna edición amañosa pa que s’emplegue ensin que’l llector o llectora s’atope col problema d’un llibru enforma pesáu poles sos dimensiones”, aclarien. Nesti casu, como nel anterior, escuéyese un diseñu modernu, afayadizu y prestosu, col envís d’algamar pal futuru una edición de guíes coleicionables sobre dellos aspeutos importantes del patrimoniu avilesín.

Más información: Descarga la guía de baldre n'edición dixital

Fonte: Asturnews

2 comentarios:

  1. L'acabo de llegir per sobre i em sembla molt complet i molt digne.

    Potser en comptes de fer una edició bilingüe es podia haver fet una en asturià i una altra en castellà; en alguns moments, entre les fotografies, el grafisme i el text en dos tipus de lletra diferent, és complicat de seguir.

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.