12/12/12

El presupuestu va desaniciar delles llinies de sovenciones pol usu del asturianu


DAMIÁN BARREIRO . UVIÉU - 
La conseyera d'Educación y Cultura, Ana González, anunció esti 11 d'avientu na Xunta Xeneral que'l presupuestu que va dedicar el Gobiernu d'Asturies nel 2013 pa la promoción del asturianu ye de 1.706.735 euros, una cifra que supón un 14% menos de lo que se destinó anguaño. Esto supón que van desapaecer les llinies de subvenciones en concurrencia competitiva p'asociaciones, empreses y p'actividaes cinematográfiques. Sicasí, la conseyera afirmó que diba medrar la destinada a medios de comunicación y música, proyectos que consideró como de más visibilidá social.

Ana González comparez nel Parllamentu autonómicu pa falar sobre'l proyectu de los presupuestos pal 2013 xunto al so equipu, ente ellos Ana Fueyo, directora xeneral de Política Llingüística. La conseyera destacó qu'a pesar de la eliminación d'estes partíes de subvenciones, va medrar el presupuestu de l'Academia de la Llingua Asturiana pal gastu corriente, amás de que van mantenese les otres llinies de subvenciones y les actividaes de la Selmana de les Lletres, Premiu al Meyor Cantar, Axenda Didáctica Escolar o Día de les Ciencies, ente otres eventos.

El gastu corriente de la Dirección Xeneral va amenorgase en 110.000 euros, «el principal axuste», mentes que se van mantener les subvenciones pal gastu de personal a los Conceyos que cuenten con un Serviciu de Normalización Llingüística

Fonte: Les Noticies

6 comentarios:

  1. Una pena, pa echase a llorar o pa cabriase enforma.

    ResponderEliminar
  2. Ha,ha... y eso que Trevín prometió a los de la corripia farandulera del peselbre bableru que la so comidina taba asegurada.... he, he,he.

    ResponderEliminar
  3. La música más visible qu'el cine o'l teatru? cómo se nota que nel bablegaiterismu cantante tienen más corripieros que nos escenarios.

    ResponderEliminar
  4. Col Anónimo nun facemos pola llingua nin pol país.

    ResponderEliminar
  5. Hai que ponese les piles y trabayar suntos pola llingua.

    ResponderEliminar
  6. y amás de trabayar hai qu'emburriar xuntos.

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.