7/12/12

Bual acueye la quinta edición del Outono Cultural

Bual acueye la quinta edición del Outono Cultural


    Esti sábadu, 8 d’avientu, l’Asociación Xuvenil Mezá, va celebrar en Bual la cuarta edición del Outono Cultural, mini-festival de música, arte y lliteratura que tien como fin “motivar y dar un poco de vida al occidente asturianu”. Na inauguraicón van participar Andrés Rodríguez Monteavaro, miembru organizador de l'Asociación Xuvenil Mezá; José Antonio Barrientos, alcalde de Bual y Xosé Antón Fernández «Ambás», personaxe bien relevante nel ámbitu de la cultura tradicional asturiana. Dempués d’esti actu protocolariu van entamar los actos cola ponencia de Llorián García Flórez titulada «Gaiteiras y pandereteiros. Xénero, tresxénero y poder na música tradicional asturiana», que tien que ver col so trabayu de tesis dientro de Musicoloxía de la Universidá d’Uviéu.

    Pela tarde van concertrase la mayor parte de los actos. A les seis va celebrase la charra titulada «A morte del mundu rural n'Asturias» de Gerardo Fernández, activista y teóricu de la zona rural asturiana. Dempuéss de la conferencia vien la música: prmeiro va tocar l’acurdionista ñacíu na Ronda (Bual) Alejandro Martínez Llabres, reputáu artista dientro del panorama de la música del Conservatoriu n'Asturies y ganador del primer premiu nel 53u Certame Nacional d'Acurdión na categoría Senior Clásica celebráu n'Ourense en xunetu de 2010.

    El segundu de los conciertos va ser el del tríu de jazz asturianu formáu por Mapi Quintana, Michael Llee Wolfe y Jacobo de Miguel. Esti grupu renovador de la música n'asturianu ta na so xira de presentación del discu “Xota pa tres”, trabayu que recibió esti añu una gran aceptación per parte de la crítica y del públicu en xeneral.

    Dempués, pela nueche, na Discoteca Benymar, tocará’l grupu de «mecigaya-ska» La Tarrancha , qu’aportará a Bual pa presentar el so discu nuevu “Mecigayuska”. Al remate del alcuentru va cuntase con una escoyeta de música reggae, ska y otres sorpreses cola participación del pinchadiscos Rafa R. Valdés, más conocíu pol alcuñu d’El Corrector, nome del programa de radio que dirixe en Radio Kras.

    Tolos actos van facese na Casa Cultura de Bual, sacantes los nocherniegos, que van facese na Discoteca Benymar.

    Na financiación del actu collaboren el Conceyu de Bual (con parte d’aportación económica propia y con una ayuda del Gobiernu d’Asturies), la Caxa Rural, l'Asociación d’Hosteleiros de Bual y dalgún de los chigres y establecimentos de la zona.

    Programa completu del V Outono Cultural:
12:00. Entamu de les xornaes con Xosé Antón Fernández «Ambás» y representación del Conceyu
12:30. Llorián García Flórez: «Gaiteiras y pandereteiros. Xénero y tresxénero na música tradicional asturiana»
18:00. Gerardo Fernández: «A morte del mundo rural n'Asturias»
19:30. Alcuerdo: Alejandro Martínez Llabres
20:15. Alcuerdo: Mapi Quintana, Jacobo de Miguel y Michael Llee Wolfe.
00:30. Alcuerdo: La Tarrancha + pinchada de vinilos con El Corrector.

Fonte:  Asturnews.

1 comentario:

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.