21/12/12

La XDLLA entama una campaña pol consumu de llibros y discos n'asturianu en Nadal



La Xunta pola Defensa de la Llingua Asturiana presentó una campaña pa responder al so compromisu "de facer de ponte ente la industria cultural y la sociedá". Pa la XDLA "agora ye'l momentu que la sociedá consuma productos culturales n'asturianu (discos, llibros)" y de que "a la hora de sentase a la mesa consuma productos del país, etiquetaos n'asturianu". Dende la Xunta recuerden que "colos recortes en política llingüística, la eliminación de les sovenciones pa empreses, asociaciones y pal cine, que van poner más difícil la visibilidá de los productos, y hai que tener en cuenta, que la industria cultural n'asturianu da puestos de trabayu y ayuda, más que naide, a normalizar la nuesa llingua".

Por eso la XDLA piensa, qu'en Navidá, la sociedá "tien que demostrar el so compromisu cola llingua". En 2012 publicáronse cerca de 150 llibros y discos, y na Xunta espliquen que mercalos "ye la meyor manera d'apoyu a esta industria".

Animen a facelo "en Navidá, Papá Noel, L'Anguleru o los Reis Magos". Espliquen que consumir productos de casa "ye comprometese col futuru d'Asturies". La campaña, que se presentó cola presencia de representantes de Trabe y Goxe Producciones, "va espardese pel restu de les redes sociales y van pegase cartelos y semeyes, en delles llibreríes y tiendes de discos".

Fonte: Asturnews

3 comentarios:

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.