14/12/12

XXVIII Edición de los Premios Andrés Solar



La Xunta pola Defensa de la Llingua Asturiana cellebra esti sábadu la XXVIII Edición de los Premios Andrés Solar, con Dixebra y Trabe como gallardonaos.

La Xunta pola Defensa de la Llingua Asturiana entama esti sábadu una nueva edición de los Premios Andrés Solar, concretamente la XXVIII entrega, na que los gallardonaos col pegollu foron, ex aequo, l'hestóricu grupu musical asturianu Dixebra, y la editorial Trabe, como premiu a la trayeutoria desempeñada nes sos distintes estayes. En cuantes al "Madreñazu" -un "contrapremiu"-, esti añu dirán tamién ex aequo pa la Llei Wert y los retayos en materia llingüística.

La entrega de los premios va a tener llugar nel Centru Cultural Antiguu Institutu de Xixón (Cai Xovellanos 21), onde'l so Salón d'Actos acoyerá de magar les 19:30 la gala d'esti añu. Na mesma, los y les asistentes podrán esfrutar de l'actuación musical de Dani Stylo, que fadrá reellaboraciones de temes hestóricos de la banda d'orixe avilesín Dixebra. La banda lliderada por Xune Elipe recibe'l premiu nel 25 aniversariu de la so creación.

Fonte: Infoasturies

1 comentario:

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.