19/6/17

Xubilaos docentes pa cubrir necesidaes educatives



El sindicatu d`enseñantes asturianos SUATEA amuesa la so sorpresa énte esta iniciativa de la Conseyería d`Educación, de la qu`afirmen nun recibir información y enterase al traviés de los medios de comunicación
  Llucía F. Marqués
 Énte la dura situación de los docentes asturianos y les repitíes demandes unánimes de la Xunta de Personal pol amenorgamientu de xornada y pola necesidá de contratación de personal pa llevar a cabu xeres burocrátiques, la propuesta más recién ye la collaboración de baldre de docentes xubilaos. Nestos momentos los centros educativos tán demandando, al traviés d`allegamientos, más personal pal cursu prósimu, munchos de los que tán siendo refugaos.
 El númberu de profesoráu fora de plantiya y denomináu necesidaes autorizaes ta siendo amenorgáu y nun s`atienden los pidimientos de les direcciones. Tampoco son oxetu de negociación coles organizaciones sindicales, anque dende SUATEA sí se solicitó. Tou esto, aportunen, nun se soluciona cola collaboración del profesoráu xubiláu.
 Pesi al desconocimientu cuasi absolutu que se tien respeutu al conteníu de la resolución que va regular esta participación, la primer impresión ye que l`alternativa ye la nula inversión en personal, pretendiendo solucionar los problemes a costu cero gracies a la collaboración desinteresada de los extrabayadores. Esta idega llevaría a la paradóxica situación de miles de docentes  ensin trabayu o en condiciones precaries –como ye`l casu de los interinos- viendo como los sos posibles puestos son cubiertos por voluntarios trabayando de baldre.
 Dende SUATEA resaltaron el fechu de que la falta d`información sobro  la mentada resolución enzanca l`allugamientu énte esta nueva suxerencia, pero lo que si tienen nidio ye que “La única forma d`atender lo que la calidá educativa demanda ye una apuesta clara pola enseñanza pública, con presupuestu pa contratación de personal y valorando realmente`l trabayu y la función docente que tanto talentu y potencial tien según el mesmu Conseyeru declara. Dende SUATEA pidimos, comu promovemos dende va años na Xunta de Personal, que s`ameyoren les condiciones llaborales del profesoráu asturianu, que se mengüen los horarios lleutivos, que baxen les ratios y que s`esanicien les xeres burocrátiques que nun tean amestaes al llabor docente, pente otres cuestiones”.
Fonte. infoasturies.com

8 comentarios:

  1. Ye la llei del mínimu gastu en personal docente, van batir el récord.

    ResponderEliminar
  2. Vaya palo pa los interinos.

    ResponderEliminar
  3. Los jubilados están mucho mejor disfrutando del júbilo que se merecen después de haber trabajado tantos años para la sociedad; ¿o es que no se entregaron lo suficiente en su vida activa y ahora tienen remordimientos por ello?; o ¿son tan egoístas que no piensan en los que no tienen trabajo?... porque en su etapa vital ya no tendrán que hacer meritocracia de ningún tipo, ¿no? vamos, digo.

    ResponderEliminar
  4. ...quizás es que algún profe jubilado o jubilada aún tengan que demostrarse algo importante a sí mismos. Porque quizás por parte de la administración puede que sea comprensible, incluso, tan inexplicable medida.

    ResponderEliminar
  5. ¡Increyible! vamos tener que pagar por trabayar.

    ResponderEliminar
  6. A vegaes el mieu a tar ensin ocupaciones series na xubilación, al marxen...

    ResponderEliminar
  7. Y la administración, la consejería de educación en este caso, se frota las manos de gusto.

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.