16/6/17

Entamó la 'Feria del Libro de Xixón'

Na semeya ayeri, Raquel F. Menéndez, Vanessa Gutiérrez y Carlos Espina.

  El Paséu de Begoña va acoyer hasta'l domingu stands d'editoriales y llibreríes, presentaciones, talleres y conferencies.
 Dieciocho años depués, torna a entamase en Begoña una feria dedicada al llibru, organizada pol Conceyu de Xixón al traviés de la Fundación Municipal de Cultura, Educación y Universidá Popular, y la collaboración l'Asociación Cultural de Libreros de Gijón, el Club de Editores al Margen, l'Asociación de Escritores Noveles, l'Asociación d'Escritores d'Asturies y la Unión de Comerciantes del Principado de Asturias. Nel llugar hai instalaos 40 puntos de venta nes que participen 23 llibreríes de la ciudá y 20 editoriales.
 L'horariu de la 'Feria del Libro de Xixón'' ye de 11 a 15 hores y de 17 a 22 hores, hasta'l sábadu, mentes que'l domingu va tar abierta de 11 a 15 hores y de 17 a 20 hores. Amás de la posibilidá de mercar llibros con descuentu d'hasta'l 10 por cientu na mayor parte de los puestos, los visitantes van poder disfrutar d'una amplia programación con presentaciones talleres, talleres y conferencies na carpa de conferencies lliteraries, nel stand de la Rede Municipal de Biblioteques o nel Café Dindurra.
 Ayeri celebróse la primer xornada, na que destacó la presentación en Xixón de 'El llibru póstumu de Sherezade', primer poemariu n'asturianu de Raquel F. Menéndez, autora que tuvo acompañada por Carlos Espina, d'Impronta, y pola escritora Vanessa Gutiérrez, qu'emponderó la obra y el valir creativu de la de Salas, "que tien qu'enfrentase al fechu de ser moza y moza". "Ye una escritora en busca de la identidá, como me pasó a min", apuntó Gutiérrez.
 Pela so parte, Menéndez afondó nel "camín de l'analfabeta' que percorrió a la hora d'escribir la obra, emplegando una llingua tresmitida de manera oral, y lleó dalgunos poemes intercalaos con reflexones a entrugues de Gutiérrez. Asina, afirmó nun sentise honesta creando en castellanu y aseguró que facelo n'asturianu "nun ye un compromisu políticu; fáigolo por necesidá".
Programación
 Amás d'esta presentación, na xornada d'ayeri Francisco Álvarez firmó exemplares de 'Lluvia d'agostu' y Inaciu Galán punxo la charra 'Promoción y difusión de la lliteratura asturiana nos medios de comunicación', na que tuvo acompañada por María Esther García López. Pa la xornada de güei ta prevista una firma a cargu de Ramón Lluís Bande d'exemplares de 'Templu, cabaña' (18 hores) y les presentaciones de 'El llibru nuevu' de Xuan Bello (18.45 hores) y de 'Cuentos de ser y de tar' de Laura Marcos (20.15 hores).
 Pue consultar la programación completa de la Feria del Libro de Xixón calcando nesti enllaz. Fonte: asturies.com

1 comentario:

  1. Guapa Feria del llibro, torna a Xixón dempués de 18 años ensin feria, pero hai bien pocos llibros n'asturianu.

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.