17/6/17

Iniciativa pol Asturianu denuncia la situación del asturianu na Educación Infantil

  Iniciativa pol Asturianu denuncia la situación del asturianu nel Currículu d’Educación Infantil y súmase asina a la quexa per parte de SUATEA esta selmana, tres la modificación del decretu 85/2008.
  Iniciativa pol Asturianu denuncia que tres de la modificación del Decretu 85/2008, de 3 de septiembre, pol que s’establez el currículu del segundu ciclu d’Educación Infantil (EI), el tratamientu que va recibir la nuesa llingua va ser más restrictivu de lo que la llei d’usu posibilita.
  La modificación del decretu no tocante al idioma afecta solo a les manifestaciones culturales asturianes, “tornando a arrequexar l’asturianu y perdiendo la oportunidá de da-y puxu y normalidá dientro del sistema educativu” como quier dexar afitao la organización de defensa del idioma. Cabe traer a l’alcordanza que’l sindicatu SUATEA propunxo modificar esa redacción faciendo una mención esplícita al nuestru idioma, pero nun fue aprobada nel CEPA.
  Respeuto a dalgunes midíes d’implantación, Iniciativa destaca que “el tiempu va ser solamente d’una hora selmanal; el profesoráu va ser el de primariu siempre y cuando tenga la formación necesaria y y cunten estos con disponiblidá horaria y la so aplicación va facese secuencialmente en tres años hasta xeneralizase a tol alumnáu de 3, 4 y 5 años, col condicionante de la disponiblidá presupuestaria per parte de la Conseyería”.
Fonte: asturnews.com

3 comentarios:

  1. El conseyeru d'educación asturianu trabayu muncho pola llingua pero tien les manes bien ataes pol so partíu y apenes puede faer res, ye asina, ye la realidá.

    ResponderEliminar
  2. Ye un tema bien complexu.

    ResponderEliminar
  3. Resti, no és gens complex, és que no tenen ganes de fer-ho.

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.