21/6/17

Abiertu'l plazu pa mandar poemarios pal premiu Fernán Coronas

El poeta asturiano padre Galo Antonio Fernández "Fernán Coronas"
 Cadavedo 7.08.1884 - Luarca 28.01.1939

Les creaciones pueden unviase hasta'l día 18.
La Sociedad Popular, Recreativa y Cultural La Regalina vien de convocar la ventena cuarta edición del Premiu de Poesía en Llingua Asturiana Fernán Coronas. Nél pueden participar toes aquelles persones que nun resultaran vencedores n'años anteriores que presenten poemarios inéditos escritos n'asturianu con un mínumu de 275 versos.
El plazu pa unviar trabayos fina'l martes 18 de xunetu y han de presentase en formatu Word o .PDF al corréu electrónicu splaregalina@gmail.com, roblaos con un nomatu. Nun archivu axuntu, han d'incluyise los datos personales (nome, teléfonu, señes, DNI y títulos presentaos al concursu) pa consultar nel casu de que'l xuráu escueya una de les obres como la ganadora.
El premiu del Fernán Coronas tien una recompensa de 900 euros, amás de la espublización del mesmu, y va dase a conocer nun actu públicu en Cadavéu'l 7 d'agostu, coincidiendo col aniversariu del nacimientu del Padre Galo, nome real del poeta. El ganador de la edición anterior foi Inaciu Galán con 'Nes ruines de la nueche y les hores'.          Fonte. asturies.com

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.