El Conseyu Regulador de la DOP ‘Sidra de Asturias’ tien en marcha una campaña promocional de nome ‘Asturiano 100%’ nel que la llingua asturiana nun ta presente. Iniciativa pol Asturianu solicita la inclusión del idioma na mesma, “como yá fixera n’otres vegaes”.
Escanciando un culín
“De la mesma miente que les entidaes de denominación d’otros sitios rentabilicen como valor añadíu’l so orixe, la de la sidra asturiano failo amosando que s’usa productos y fabricación asturianos pero nun usa la llingua que ye propia del llugar onde se fai. Lo cual ye llamativo, nuna campaña nomada “Asturiano 100%”, apunten dende’l coleutivu. “La organización sabe de la importancia y los bonos resultaos del usu del asturianu na publicidá y más nesti tipu de productos”, añade.
Sidre d'Asturies. Denominación d'Orixe - Conseyu Regulador
Nesi sen, Iniciativa pol Asturianu recuerda les pallabres de Lluis Nel Estrada na so comparecencia informativa na Comisión Especial d’Estudiu sobre'l Réxime de Proteición y Promoción del Asturianu: “Ye la nuestra llingua asturiana tan importante cuando mos referimos al sector agroallimentariu y a la gastronomía asturiana que nun podrían pescanciase estos caberos ensin la primera. Porque los nuestros productos de calidá y la nuestra gastronomía denómense, falen y esprésense n`asturianu”. Fonte: asturies.com
...tenemos l'enemigu dientro de casa... tamos perdíos...
ResponderEliminarAsina lesl pinta, que los sidreros vascos les xintan bien la partida na promoción y venta de la sidre, ensin tener comparación nenguna en nengún sentío, na península y hasta nel estranxeru. Non rotulen n'asturiano porque non tienen sentío del negociu y muncho menos de la asturianidá.
ResponderEliminar...y muncho menos sentíu de la oportunidá nin del negociu.
ResponderEliminar...y amás de non sentir la asturianía son un gremiu bastante bastu.
ResponderEliminarEvocando aquello de ¡Qué gran vasallo si hubiera buen señor!
ResponderEliminarA Catalunya va costar molt que el cava o la cervesa s'etiquetés en català. Fins que alguns productors de cava i una cervesa, Moritz, no van obrir el meló i aleshores pràcticament tothom va etiquetar-hi. Falta que algú comenci.
ResponderEliminarI que demostri que té mercat, eh? Que si qui comença després demostra justament el contrari, que el consumidor passa de la llengua, aleshores és pitjor.