Llucía F. Marqués
Si va tres años yera la supercadena d’hamburgueseries Mc. Donald’s la que nos sosprendía usando la nuesa llingua na so campaña Publicitaria “FAME” y el añu pasáu la cerveza portuguesa Bock col so “Beber pa Creyer”, agora ye la cadena francesa de supermercaos la qu’entama a usar l’asturianu nes sos promociones.
La importancia normalizadora d’estes iniciatives ye descomanada ya qu’aporta en poco tiempu a un perampliu seutor de la población, utilizando la llingua nun ámbetu esternu al llariegu y/o académicu, reforciando la utilidá comunicadora de mases del asturianu.
Per otru llau, la ventaxa pa les empreses que s’anuncien n’asturianu ta nidia: la cercanía que s’algama col veceru al averase a elli na mesma llingua na que medró resuena con más fuercia, ya’l subidón d’autoestima al sentise respetáu nos sos raigaños ye un bon aliciente pa fidelizar al compraor/a.
Ta por ver si s’esparde l’exemplu, deprendemos un pocu de marqueting y va medrando`l númberu d’empreses, foriates y propies, que nos falen a los asturianos na nuesa llingua. Prestaría, por poner un exemplu, beber más Sidre d’Asturies y menos Sidra de Asturias…
Fonte: infoasturies.com
Fonte: infoasturies.com
Agora falten los sidreros
ResponderEliminar