20/6/17

“HAYQUE”

"Hayque"
Por Vicente García Oliva,  miembru de númberu de l'ALLA

   Analía tien perdíu’l so verdaderu nome, agora namás respuende al de “Hayque”, porque tolos llabores desagradables que se faen en casa tóquen-y a ella: “Hay que buscar agua”, “Hay que barrer”, “Hay que ir a comprar viveres al colmado”… La neña garra’l calderu, la escoba o la bolsa de la compra y cumple colo que se-y manda, porque so madre y so güela tienen otres munches coses que facer, los hermanos van a escuela y tienen deberes y so padre… bueno, ye so padre.
  Pero Analía tamién tien suaños. Suaña coles estrelles que ve espeyaes nel recipiente del agua, y suaña con dir ella tamién a escuela porque sabe que ye llista, que se-y dan bien los números y que’l día de mañana querría ser una persona con un oficiu, y non llevar la vida de trabayu y resignación de les muyeres de la casa. Y por eso un día “Hayque” plántase…
  Preciosu llibrín de la escritora dominicana Virginia Read Escobal, responsable de la “Asociación Cultural Lleva un libro en la maleta”, que trabaya colos más desfavorecíos del so país, llevando llibros y material escolar pa escueles, biblioteques y clubs de llectura, ellí onde los neños y neñes nun tienen más qu’unes alpargates y un vestidín pa facer frente a la vida. El llibru ta editáu por “Loqueleo”, versión dominicana de la editorial Santillana, y los cenciellos dibuxos qu’acompañen al testu son de Ruddy Núñez. Una ayalguina.                                                           Fonte: trabayudecampu.com

1 comentario:

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.