10/10/11

N'AST pide una Radiotelevisión pública d'Asturies y n'asturianu


Vindica un modelu diferente de RTPA.

Por cuenta de la noticia de los retayos que se van efectuar na Radiotelevisión pública asturiana dende l’Asociación N’Ast manifiesten la so esmolición, dao "que si bien el nacionalismu asturianu siempres reivindicó y esixó la creyación d’un ente públicu de radiotelevisión asturiana, la RTPA entamada y xestionada pol réxime arecista del PSOE yera tolo contrariu de lo que precisaba la sociedá asturiana".

Asina dende N’Ast defenden "una reestructuración radical de la RTPA tanto na so programación como na so xestión", al considerar "imprescindible" una RTPA que recueya la cultura asturiana como "un valir social de proyeición universal" y non como una "reliquia folclórica".

Fonte: Infoasturies

10 comentarios:

  1. A veure si teniu sort i corregiu aquesta anomalia.

    ResponderEliminar
  2. 2ª Denuncia formal de la APTVA contra RTPA por corrupción
    La APTVA (Asociación de Productoras de Televisión de Asturias) ha presentado una denuncia ante la Fiscalía Especial para la Represión de los Delitos Económicos Relacionados con la Corrupción, contra el Ente Público de Comunicación del Principado de Asturias, en el que se encuentra integrada TPA (Televisión del Principado de Asturias).

    En la denuncia se recogen y documentan entre otras una serie de actuaciones llevadas a cabo por TPA y señaladas expresamente por la Sindicatura de Cuentas del Principado de Asturias, entre las que destacan la manipulación de un contrato público con importantes consecuencias económicas, el incumplimiento reiterado de la ley mediante la adjudicación de paquetes de producción a empresas sin exigirles justificación alguna de su solvencia técnica, la firma de contratos con empresas sin constituir, posibles pagos de comisiones a intermediarios, contratación sistemática por valor de millones de euros sin convocatoria pública de ninguna clase, prácticas de financiación del Ente presuntamente ilegales mediante la firma de convenios de colaboración con Consejerías, financiación a través de estos mismos convenios de una empresa privada sin licitación de ninguna clase por un importe de 9.974.265,96 euros, extensión de esta práctica a nuevos adjudicatarios utilizando convenios con la Consejería de Industria para eludir convocatorias públicas, cesión de bienes públicos, servicios e instalaciones a empresarios privados para el desarrollo de sus actividades, posibles casos de nepotismo a través de la adjudicación de contratos a empresas de familiares directos de miembros del Gobierno del Principado, etc…

    La APTVA considera que los datos acumulados hasta la fecha y la persistencia en el tiempo de estas prácticas revisten gravedad suficiente para solicitar a esa Fiscalía la apertura de una investigación sobre la gestión de un Ente que, en los últimos cuatro años, ha sido financiado con 160 millones de euros procedentes de las arcas públicas pero que podría estar gestionándose como si se tratara de una empresa privada. Las cantidades señaladas proceden de los Presupuestos Generales del Principado, los convenios de colaboración con Consejerías por medio de los cuales se podrían haber estado burlando durante años los Presupuestos Generales del Principado sustrayendo importantes cantidades de dinero de servicios tan básicos como la sanidad, y de las partidas asignadas al Plan de Infraestructuras.

    Desde su puesta en marcha, TPA ha sido gestionada desde el secretismo y la ocultación. La única ocasión en que se ha podido tener conocimiento sobre su gestión ha sido a través de la auditoria realizada por la Sindicatura de Cuentas, a la que se ha hecho referencia, en la cual se detectaron 23 irregularidades.

    Se trata de la segunda acción judicial emprendida por la APTVA contra TPA tras la presentación en los juzgados de Gijón, el pasado día 17 de marzo, de una demanda contra las Instrucciones de Contratación de la cadena. Próximamente la APTVApresentará ante instancias europeas una tercera denuncia.

    ResponderEliminar
  3. Antón García y la so esposa, la funcionaria Consuelo Vega, alcuéntrense implicaos nel sumariu de la xuez Pandiella sobre los supuestos delitos de corrupción, cohechu, fraudes, exacciones illegales y tráficu d'influencies ya conocíos como'l Casu Riopedre. L'Axencia Tributaria facilitó a la xuez Ana López pandiella, atendiendo a la so solicitú, una rellación de más de 200 empreses que son titularidá de funcionarios del Principáu y de respectivos cónyuxes. Llama l'atención que de toes elles la xuez Pandiella esbillara a 22 empreses que son les qu'apaecen nun llistáu nel sumariu del Casu Riopedre. Ta constatao que munches son empreses de militantes socialistes o de familiares mui cercanos, dirixentes y cargos públicos del PSOE. En Xixón, dellos partíos políticos lleven años denunciando esti entramáu d'empreses ilícites directamente vinculaes a socialistes que lleven munchos años beneficiándose xenerosamente d'axudicaciones y contratos públicos.

    Dos d'estes 22 empreses señalaes pola xuez Pandiella son les empreses Trabe y Saltadera, propiedá del poeta Antón García que foi Direutor de Política Llingüística del gobiernu socialista nos años 80 y que introduxo a la so muyer, Consuelo Vega, como funcionaria de carrera na mesma oficina dependiente entós de la Conseyería de Cultura. Consuelo Vega, dempués de pasar per Presidencia trabayando pa Alvarez Areces pasó a ser direutora xeneral de Cultura hasta fecha mui recién y ta casada con Antón García. La editorial Trabe vendiéronla hai unos años ante los rumores d'investigación xudicial y Saltadera ye una nueva productora de televisión, creada de la nada y montada "ad hoc" pa ellaborar y facturar programes pa la televisión pública TPA y pa la radio pública RPA onde Antón García tamién xestiona un programa de radiu.

    ResponderEliminar
  4. ¡jopé! qué llarga y lixera ye la man y el brazu del tortielles y la so banda, paez que tamién tán metíos nel casu TPA o seya como parte del casu Riopedre. Esto del PSOE ye la repera, donde pisan atracan y amás arruinan al más pintao, y sobre too Asturies ¿pero en qué cueva "presuntos" lladrones vivimos?

    ResponderEliminar
  5. Con tolo que robaron los sociatas estos años hai pa varies TPA n'Asturies y l'estranxeru.

    ResponderEliminar
  6. Siemprpes pasa lo mesmo, ye desesperante. Unos luchando pola cultura y la llingua asturiana TPA incluyida y otros solu pol so bolsu.
    Habríai que dar un escarmientu exemplar a los chorizus de guante blancu anque debaxu tea'l puñu coloráu cola rosa perbién agarrada.

    ResponderEliminar
  7. caciquismu sociata...14 de octubre de 2011, 12:59

    Xestión por de sociatas (col llargu caciquismu'l mandorgues) = ¡¡¡puaffff...!!!

    ResponderEliminar
  8. El casu ye que van dexanos sin la TPA y vanb dir a la cai munchos trabayadores, pepro los políticos na sospecha van parriba como'l Trepín y so xefe n'Asturies que van pa Madrid pa seguir faciendo "carrera" y alexase prontu del cuerpu'l delitu.

    ResponderEliminar
  9. Sí, la carrera del galgu.

    ResponderEliminar
  10. Hai que lluchar pola RTPA, nun queda más.

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.