8/10/12

Denuncien la falta de música n'asturianu nes fiestes d'Uviéu



La XDLA denuncia la falta de "música n'asturianu" nes fiestes de San Mateo.

La Xunta pola Defensa de la Llingua Asturiana (XDLA) dio anuncia del so contactu tanto cola conceyala de Servicios Sociales, Festexos y SOF, Belén Fernández Acevedo, como col director de la SOF, Javier Batalla, pa face-yos llegar la so esmolición porque "nes fiestes de la capital d'Asturies recién acabaes nun actuara nengún grupu de los que tienen l'asturianu como vehículu d'espresión nes sos lletres", mientres que n'ediciones anteriores de San Mateo "actuaren otros y con gran ésitu de públicu", espliquen.

La XDLA reclama que nes fiestes de San Mateo se cuente colos grupos musicales qu'usen la llingua asturiana nes sos canciones. Paez-yos "que nun hai que dexar de llau, y menos nesti tiempu de crisis, a los grupos qu'apuesten por crear nuna llingua minorizada como la nuestra porque ellos tiénenlo tovía más difícil y les instituciones públiques tán obligaes a velar pol patrimoniu llingüísticu del que son vehículu".

La Xunta quixo tamién facer notar que la presencia del nuestru idioma, en xeneral, en San Mateo 2012 "foi bien probetaya". La organización denuncia que namás pue tenese en cuenta la representación de la obra "Les Llinguateres" nel Teatru Filarmónica, "y más nada. Nin s'usó en cartelería, nin nos programes, nin na publicidá", denuncien.

Fonte: Asturnews

2 comentarios:

  1. ¿Y qué quies...? normal, la llingua nun esiste oficialmente y creo que nun esiste en dengún llao d'Asturies a lo que vemos, desaparecerá en un pocu de tiempu.

    ResponderEliminar
  2. Ye de xulgáu de guardia.

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.