18/10/12

Piden que la páxina del Ayuntamientu de Samartín se torne al asturianu



Conceyu Abiertu por Samartín del Rei Aurelio pidió nun comunicáu que la web del conceyu tea tamién disponible n'asturianu, al entender que ye un drechu fundamental y básicu pa los y les vecines.

Pa Conceyu Abiertu por Samartín, "L´actual estáu de la páxina web ye que únicamente se pue visualizar en castellán, siendo esta una actitú de despreciu y marxinación pa cola llingua asturiana y pa cola cultura qu´ésta representa por parte de l´actual gobiernu municipal". Camienten que "Amás ye una midía perfácil de iguar y que yá fixeron otros Ayuntamientos de conceyos veceros como por exemplu los de Llaviana y Llangréu, nos que se puede atopar una pestiñina cola que se tien accesu a la web na llingua que’l llector prefiera".

Consideren que "el nuesu conceyu tien una oficina de política llinguística que debería encargase de xestionar esti tema y actualizar la web de mou que quede una versión n´asturianu normativu", polo que finen afitando que "también falamos n´asturianu y por ello queremos que los medios de comunicación públicos del conceyu tean tamién na nuesa llingua".

Fonte: Infoasturies

2 comentarios:

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.