9/5/17

La estrena definitiva de ‘Fálame’ en TPA va ser el domingu 21


 La RTPA anunció que la estrena del programa infantil en llingua asturiana ‘Fálame’ va ser el domingu 21, en principio a les 9.15 hores. El deséu de la productora, Médula, ye que s’emita nun horariu más familiar pa que lo vean grandes y pequeños.
 Yá hai fecha pa la estrena definitiva de ‘Fálame’, el programa col que la direición xeneral de la RTPA quier tapecer el vieyu déficit de la TPA de programación infantil col que cuenta la canal pública. ‘Fálame’, que va ser dafechu en llingua asturiana, va emitir el so primer episodiu’l domingu 21, nun horariu por confirmar, anque nun principio va ser alredor de les 9.15 hores.
 Esta hora tan temprana nun acaba de prestar a la productora Médula Producciones, que pretende que ‘Fálame’ s’emita a nun horariu más familiar “yá que ye un programa mui prestosu pa vulu xuntos neños, padres y güelos”. La redifusión, prevista pal sábadu siguiente, sería tamién a la mesma hora.
De colexu en colexu
 La primer temporada de ‘Fálame’, la única prevista de momento, va contar con 26 capítulos de 30 minutos de llargor caún nes que se visiten a otros tantos centros del país pa que los neños y neñes canten y falen sobre dellos temes propuestos y cosadielles, baxo la supervisión de los sos maestros, siempre n’asturianu. En cada episodiu va haber tamién llugar p’actuaciones musicales, cola participación de Pop Piquiñín.          Fonte: asturies.com

1 comentario:

  1. Jo tampoc no trobo que les 9.15 sigui una hora especialment indicada. Si el que es pretén és que tingui audiència, clar. Si el que volen és demostrar que l'asturià no "ven", aleshores sí. I potser millor a les 3.15 de la matinada.

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.