18/5/17

El calendariu escolar va cuntar con 177 xornaes lectives y una ponte de 5 díes en payares

Un aulariu asturianu d'Educación Infantil

  Principáu yá tien calendariu escolar pal próximu cursu,  cuntando con 177 xornaes lectives y  como con novedaesuna ponte de 5 díes en payares.
 Aprobáu la selmana pasada pola Conseyería d’Educación y Cultura nel intre d’una xunta na que participaron el director xeneral de Personal Docente y Planificación Educativa, Roberto Suárez, y representantes de les families, les organizaciones sindicales de la enseñanza público y alcordao y les direcciones de los centros docentes, nesti calendariu estableciéronse un total de 177 xornaes lectives.
 Na xunta analizaron les distintes propuestes presentaes y finalmente diose lluz verde a una qu’establez l’entamu del cursu en Primaria’l día 11 de setiembre, con finalización el 21 de xunu,  ente que’l cursu pa los alumnos de Secundaria y d’otres enseñances quedó establecíu ente’l 13 de setiembre y el 25 de xunu.
 La principal novedá introducida pol equipu que dirixe Genaro Alonso ye que s’estableció un nuevu día non lectivu. Tratarsedel 2 de noviembre (xueves), que xuníu al 1 d’esi mes (festivu nacional), al 3 (día del profesor) y a la fin de selmana, xenera una ponte de cinco díes ensin clase. Según indica la Conseyería d’Educación y Cultura, esti planteamientu «ayuda a permediar el periodu lectivu en #cada trimestre y a establecer un tiempu de descansu tres los siete primeres selmanes de #cada cursu». Hai otres xornaes non lectives. Tratase del 7 d’avientu (ente los festivos día de la Constitución y fiesta de la Inmaculada) y el 12 y 13 de febreru (Antroxu). A tollo habría qu’añedir los díes festivos nacionales, autonómicos y locales.
Trés trimestres
 Coles mesmes, afitáronse los periodos destinaos a les vacaciones de Navidá y Selmana Santa. Son los mesmos pa Primaria y Secundaria. El primeru d’esos periodos de descansu va dende’l 26 d’avientu al 5 de xineru,  ente que’l segundu ye del 2 al 6 d’abril. Fonte: asturnews.com

2 comentarios:

  1. Pal 2017 el nuevu calendariu ye más racional que'l d'esti añu.

    ResponderEliminar
  2. Este almanaque escolar paez más equilibrao y sensatu.

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.