17/5/17

Iniciativa pol Asturianu celebra la posibilidá d’algamar una solución a nivel estatal pa cola Academia de la Llingua Asturiana


La organización Iniciativa pol Asturianu anunciara va meses que diba solicitar a los grupos nel Congresu la presentación d'una enmienda parcial a los Presupuestos Xenerales del Estáu que reclame una partida pa l'Academia de la Llingua Asturiana, lo que consideren una inxusticia pa cola llingua asturiana. Depués de los movimientos de Foro y les Mocedaes socialistes no tocante a esti tema: foron Podemos, Foro y PSOE los que presentaren estes enmiendes nos presupuestos xenerales del Estáu pa que l’Acadamia de la llingua asturiana tenga un presupuestu igual que la tienen les demás academies del territoriu español.
El casu del PSOE sería especialmente positivo pues facilitaría l’aprobación. Como diría Antonio Trevín Lombán nuna conocía rede social: “Esti añu’l Grupu Socialista fizo tamién enmienda nos PGE'2017 pa financiar l’Estáu a l’Academia de la Llingua Asturiana. Vamos votar la nuesa y toles d’aquellos grupos que vayan nel mesmu camín”.
Dende la entidá, encamentamos que otros partíos de la cámara a que voten a favor, al igual que n’otres ocasiones onde toos votaren favoratiblemente, sacantes del Partido Popular que votó a la escontra d’esta midida. Esperamos qu’esta situación nun se repita y que con esta enmienda la nuesa Academia tenga una financiación tamién estatal como tienen el resto de les academies, entamando a tener consensu políticu nos asuntos venceyaos al idioma d’Asturies.
Iniciativa pol Asturianu vien proponiendo dende 2013 a los grupos políticos con representación por Asturies nel Congresu la presentación d’enmiedes a los Presupuestos Xenerales pa que l'Academia de la Llingua Asturiana cunte con una partida, como tienen la española, catalana, vasca y gallega, amás d’otres instituciones académiques presentes nuna partida dedicada a la so financiación.

Fonte: Iniciativa pol Asturianu

8 comentarios:

  1. Ensin oficialidá nun va haber partíes del Estáu pa la Academia de la Llingua Asturiana. Oficialidá yá.

    ResponderEliminar
  2. Bona idea, perfeutu ya ideal pa non depender del aviesu gobiernín asturianu ¡venga!

    ResponderEliminar
  3. Col psoe aportó la cigua antillingua asturiana.

    ResponderEliminar
  4. Iniciativa pol Asturianu ta nel camín correutu.

    ResponderEliminar
  5. Ja tindria collons que el PSOE fes a Madrid el que no fa a Oviedo. Igualment, a veure si teniu sort.

    ResponderEliminar
  6. Vamos ver, David, vamos ver... al tiempu.

    ResponderEliminar
  7. Esto yá ye la monda

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.