8/5/17

Iniciativa pol Asturianu fai empréstamos los llunes de 19 a 21 hores na so biblioteca



L’actu, que tuvo llugar nel Conseyu de Mocedá de Xixón, entamó coles pallabres del presidente Inaciu Galán que faló de la importancia de tener un espaciu pa la lliteratura n’asturianu: “Faimos muncha ilusión poder ufrir a la sociedá esta biblioteca que ye un vieyu proyeutu d’Iniciativa pol Asturianu pa da-y visibilidá a la creación lliteraria n’asturianu. Facémoslo gracies a les donaciones de socios, editoriales y otres entidaes que mos fueron donando llibros a lo llargu de los cinco años d’actividá de la organización”.
Depués fíxose una llectura de poemes, onde escritores como Diego Solís, Sabel Tuñón o Xuan Porta recitaron dalgunes creaciones que foron bien recibíes per una audiencia ansiosa de lliteratura, que namás acabar l’actu yá acudió a la secretaría de la entidá a facese con dalgunos llibros.
Per otru llau esi mesmu día, Iniciativa pol Asturianu entamara una campaña cola que los nuevos socios van poder escoyer ente cuatro llibros de los dedicaos a autores de la Selmana de les les Lletres Asturianes cola opción d’unvialos a un colexu o institutu y difundir asina la nuesa lliteratura.
Nun principiu, l’horariu d’empréstamu ye namás los llunes de 19 a 21 hores, pero la organización espera dir ampliándolu a más díes en función d’una demanda que paez tar medrando nestos díes postreros a la presentación. Pueden garrar llibros tanto socios como non-socios, con un máximu de tres obres y por un plazu de quinces díes.

Fonte: Iniciativa pol Asturianu

1 comentario:

  1. Fae falta de muncha publicidá nos medios y nas redes. Ye pernecesariu.

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.