1/6/11

Un centenar d’emigrantes matriculáronse nel cursu en llinia ‘Falar y más falar’

El cursu ‘on line’ d’asturianu pa emigrantes entamáu pol Conseyu de Comunidaes Asturianes y la Conseyería de Cultura y Turismu, ‘Falar y más falar’, tien una perbona acoyida. Un centenar de persones de siete países matriculáronse nél. De 60 hores de duración, ‘Falar y más falar’ “tien una orientación práutica y quier animar, al traviés de numberosos exercicios y situaciones, al usu oral y escritu de la llingua asturiana”, afirmen dende’l Gobiernu asturianu. Esti cursu recueye los rudimentos y normes básiques de la escritura correuta del asturianu y fai posible un averamientu práuticu al so usu n'ámbitos cotidianos: el trabayu, el mediu urbanu, los viaxes o les nueves teunoloxíes. Les persones inscrites van disponer de profesores 'on line' con tutoríes personalizaes y axustaes al so nivel de conocencia al traviés d'Internet y van poder participar en foros específicos nes redes sociales.

El centenar de persones matriculaes tienen el so domiciliu n’otres comunidaes del Estáu, Arxentina, Brasil, Chile, Cuba, Méxicu, Noruega y Uruguai, y pue desendolcar les clases dende un ordenador en cualisquier parte. ‘Falar y más falar’ ye’l primer cursu ‘on line’ nel que puen participar los socios de tolos centros asturianos del mundu y ta coordináu dafechu dende Asturies.
Fonte: asturies.com
Espublizáu orixinalmente por Llugás

4 comentarios:

  1. Loso siguidores del blogue vemos que albentestate publica entraes nel blogue añediendo eso d'espublizáu orixinalmente por Llugás ¿ye qu'él nun puede faelo por dalgún motivu técnicu o de otra índole? perdón pola intromisión y gracies.

    ResponderEliminar
  2. Efeutivamente, tengo problemes teunicos nel blogue, qu'espero iguar ceu.

    ResponderEliminar
  3. Esti ye un blogue magníficu onde los sos siguiores ayúdanse pa mantenelu vivu y diariu. Palantre collacios, que ye muncha la xente que lo llee y lo sofita. Salú.

    ResponderEliminar
  4. gracies pola pequena parte que me toca.

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.