11/12/13

I Marcha de chupos poles escueles infantiles

Énte la difícil situación que se ta viviendo nes escueles infantiles L'Asociación d'Escueles Infantiles Públiques de 0 a 3 años d'Asturies entama esti domingu a les 12 hores una marcha reivindicativa ente la plaza de la Escandalera y la sede de la Conseyería d'Educación n'Uviéu, onde van llantar un árbol de deseyos nel que caún va colingar el so chupu. De siguío va lleese una carta manifiestu dirixida a la Conseyería d'Educación colos nuesos pidimientos pal Añu Nuevu. Defenden una educación gratuita y obligatoria pa tolos neños. Dende l'asociación faen un llamáu a tola comunidá educativa pa trabayar por garantizar el futuru d'estes escueles. Fonte: Queyeho.com

14 comentarios:

  1. Ye una marcha bien orixinal que rique'l sofiitu y la collaboración de muncha xente pol conteníu y pol continente de la mesma. El domingu pela mañana a Uviéu a glayar delantre de la conseyera.

    ResponderEliminar
  2. Esti domingu toos col chupu ...que se nos sienta na capital¡

    ResponderEliminar
  3. Guapu cartelu y bien significativu.

    ResponderEliminar
  4. Hai que dir a Uviéu con o sin chupu pa sofitar la noble causa de la educación infantil de 0 a 3 añinos y protexelo de los retayos de la conseyera, meyor con un chupu pa colgalu del arbolín como testimoniu vivu frente a la conseyería d'educación.

    ResponderEliminar
  5. Una educación gratuita y obligatoria... y n'asturianu?

    Podien començar per posar el cartell en asturià, que no costa tant.

    ResponderEliminar
  6. Bien ciertu, diste nel centru na diana.

    ResponderEliminar
  7. Tán nello. Pa la prósima van facelo asina. Yá usen la toponimia del país, como Uviéu...

    ResponderEliminar
  8. És veritat, ara ho he vist. Uviéu, avientu, Conseyería...

    Mica en mica, que la velocitat no és bona.

    ResponderEliminar
  9. Ta perbién, pero n'asturianu muncho meyor, hom.

    ResponderEliminar
  10. Ye verdá que la concienciación llingüística nesti país nun va a la velocidá deseyada y que lleva demasiáu tiempu. Pero ye que siempre tuvimos gobiernos contrarios a la oficialidá y eso trescala ente la xente que quier espresase "formalmente", anque llueu falen más o menos n'asturianu na so vida.

    ResponderEliminar
  11. Too un ésitu de neños, pas/mas y proferoráu n'Uviéu, muncha xente -unes quinientes persones diz la prensa (LNE y TPA2)- nun dí de sol radiante y perguapu: A L A N T R E.

    ResponderEliminar
  12. Munchos chupos con mensaxes prendíos d'ellos pa la Conseyera d'Educación, que nun apareció pero si tuvo la prensa y la TPA, colgaos nos dos árboles de navidá montaos allí mesmo pola organización pal eventu. Perguapu.

    ResponderEliminar
  13. Axuntáronse unes 500 persones, y aparez bien na prensa de güey (dixital y papel) LNE y El Comerciu, amás de la TPA ayeri nos informativos. foi un ésitu.

    ResponderEliminar
  14. La próxima vegada el cartelu n'asturianu y si se quier tamién en castellán.

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.