15/12/13

Primer Film Festival pa neños y estudiantes pola Casa Blanca

La Casa Blanca entama'l Primer Film Festival pa neños

   El primer Festival de cine pa Estudiantes de la Casa Blanca que se llanzó nos caberos díes de Payares ye la primer esperiencia participativa que fai'l Gobiernu Obama pa alitar la participación cola institución, nesti casu ente los neños de guardería a la ESO. Los estudiantes tán animaos p'apurrir vídeosde trés minutos (y más curtios entá) que falen del poder de la tecnoloxía nes sos escueles.

   Un garapiellu de miembros del staff de la Casa Blanca va sirvir de xuráu y va escoyer finalistes y ganadores preliminares. Los trabayos van ser puntuaos en creatividá, orixinalidá y calidá técnica.

   Los finalistes van ser convidaos a esponer los sos trabayos na Casa Blanca, y les sos entraes van ser posteaes nel so sitiu web. Los organizadores de festival ufiertaron dellos temes que les películes y los vídeos podríen entamar, incluyendo'l papel que la tecnoloxía va xugar na educación nel futuru, y la creatividá de la tecnoloxía, realzar el pensamientu críticu, etc.

   La participación ta abierta hasta'l 29 de Xineru de 2014 y pídese-yos a los neños y neñes que col sofitu del profesoráu preparen ún sólo vídeu por caún y que lu suban a la web de la Casa Blanca.
    Fonte:  Asturnews

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.