2/12/13

La televisión valenciana apagóse dafechu esti vienres

La última imaxe que pudo ver l'audiencia de la cadena autonómica valenciana, RTVV, foi la d'un periodista, ente policíes, qu'encamentaba a los sos compañeros que cuntaren lo que taba asocediendo. Trabayadores de Radio Televisión Valenciana (RTVV) salieron del centru de producción de programes de Burjassot (Valencia) diez minutos dempués de que NOU s'apagare nos receptores de TV esti vienres, tres una pancarta col lema 'RTVV no es tanca. És la teua'. La canal NOU, enantes nomada Canal 9, emitó la so cabera imaxe al mediudía, depués de s'executare la orde del xulgáu de desagospiar a los trabayadores del centru de producción de programes de Burjassot (Valencia). Fonte: Asturnews

7 comentarios:

  1. Doncs sí que es va a tancar... perquè já està tancada, amics de la meva ànima.

    ResponderEliminar
  2. Sí que tancó, y paez que ye pa siempres.

    ResponderEliminar
  3. Nesti casu hai muches responsabilidaes a repartir y bien gordes, especialmente pa los sindicatos que prefirieron forzar el zarru ante un imposible primero que la lóxica y bien necesaria negociación ante una esixencia del tou imposible. ¿Cerrazón humana ocerrazón política? Agora toos a la cai.

    ResponderEliminar
  4. Esta vegada faltó muncho de sensibilidá de los sindicatos, todo o nada, nun pue ser porque hai que negociar.

    ResponderEliminar
  5. Agora sí que ye tou muncho peor pa toos especialmente pa la xenta trabayadora (de RTVV), faltó cintura negociadora pues non podía dise a máximos en momentu tan delicáu, permal los sindicatos.

    ResponderEliminar
  6. Miran pa ellos y non pal trabayador, otra d'arena y van...

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.