18/11/11

N’Ast pide repartir papeletes n’asturianu nes puertes de los colexos elleutorales



Presentó un escritu a la Xunta Elleutoral provincial plantegando esta posibilidá nel casu de que persista no que califiquen d’“inxustificable actitú antidemocrática”.

N’Ast, dempués de conocer la decisión de la Xunta Elleutoral provincial “nel sen de que nun va cumplir cola so democrática obligación de garantizar que los asturianos podamos utilizar la nuesa llingua nes prósimes eleiciones del 20 de payares”, al prohibir que les papeletes n’asturianu puean ufrise nos Colexos Ellectorales, úfrese a repartiles a les puertes de los colexos elleutorales.

Enantes de llegar a esti estremu, solicita, sicasí, “que la Xunta Elleutoral asuma la so responsabilidá a la hora de cumplir con preceptos democráticos universales y facilite papeletes en llingua asturiana pa estes próximes elleiciones”, lo que pa N’Ast sedría la única posible garantía de respetu pa colos drechos llingüísticos de los asturianos. Amás esixe a la Xunta Elleutoral que considere válidos los votos que s’emitan nesa llingua.

Fonte: Asturnews

1 comentario:

  1. Suposo que ja ho saben però això es pot interpretar com propaganda electoral el mateix dia de les eleccions.

    I ja sé que no hi haurà temps però la protesta que no es podria acusar de propaganda electoral illícita seria que es repartissin papaeretes de tots els partits en asturià.

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.