14/11/11

VII Certame de Cartes d'Amor


El Foru de Creación y Llectura de la Biblioteca Municipal de Grau y l'Asociación Cultural Valentín Andrés convoquen el Sétimu Certame Lliterariu de Cartes de Amor San Valentín, al que pue presentase una obra orixinal, inédita y non premiada n'otros concursos, en xéneru epistolar, sobre l'amor en cualesquier de les sos manifestaciones, bien en prosa, en versu o en dambes modalidaes, incluyendo versiones en cualesquier materialización gráfica, incluyíu'l cómic.Los testos habrán tar n’asturianu o en castellán.

Les cartes habrán presentase en formatu físicu hasta’l 16 de xineru de 2012 a les 21 hores, con una estensión d’ente una y trés fueyes per una sola cara. Les obres han llevar títulu y van acompañase de los datos completos del autor (incluyíu un teléfonu de contautu), llevándose o mandándose per corréu a Biblioteca Municipal de Grau “Valentín Andrés Álvarez”, Cai Cuetu de la Muria e/n, 33820 Grau (Asturies), indicando nel sobre “Certame de Cartes d'Amor”.
L'anunciu de la carta ganadora del concursu va tener llugar el día de San Valentín de 2012, polos mesmos medios en que se convocó'l concursu. La carta ganadora va recibir como premiu 150 €, un diploma acreitativu y la so espublización na revista “Las Hojas del Foro”.

http://culturagrado.blogspot.com/2011/11/vii-certamen-de-cartas-de-amor.html

Fonte: Asturnews

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.