9/11/11

Yá pue lleese la nueva revista dixital de l'ALLA "Ciencies"



Esti martes presentábase nes Xornaes Internacionales d’Estudiu la revista dixital “Ciencies”, un proyeutu a comuña ente la Universidá d’Uviéu y l’Academia de la Llingua Asturiana que quier afondar nes posibilidaes del asturianu nel campu de la ciencia y la teunoloxía, dende un puntu de vista divulgativu. El so direutor Carlos Lastra, esplicó los detalles d’esta publicación que s’abre con dellos artículos o reportaxes sobre’l Campu San Francisco d’Uviéu, les llibélules d’Asturies, el cáncer y los xenomes, les races autóctones y los nanomateriales, ente otres temes.

La revista va espublizase namás en versión dixital, que va poder consultase dende les páxines de l’Academia y de la Universidá.

Más información: Descarga la revista "Ciencies" de baldre

Fonte: Asturnews

8 comentarios:

  1. L'ALLA llogró una magnífica revista dixital, agora a siguir na brecha.

    ResponderEliminar
  2. ...cola so autoridá...11 de noviembre de 2011, 15:47

    Too ye perguapu, perbono, percientíficu, pero l'asturianu hai que reivindicalu NA CAI ¡¡¡y con muncha fuercia y motivación popular!!! y l'ALLA cola so autoridá a la cabeza de tolos los asturianos y asturianes asturfalantes.

    ResponderEliminar
  3. Autoridá, en català diem que "tota pedra fa paret". És a dir, totes les accions són igual d'importants: la revista científica, la reivindicació al carrer, el doblatge de les pel·lícules, la televisió... fins i tot els webs pornogràfics (no riguis).

    ResponderEliminar
  4. Tamién ye perbono...13 de noviembre de 2011, 11:46

    Perbono: muncha ciencia n'asturianu per l'ALLA. Pero tamién ye perbono pala llingua menos sumisión y muncha más presión ante les autoridaes y na ca: oficialidá yá.

    ResponderEliminar
  5. ...como un movimientu "popular"...14 de noviembre de 2011, 20:22

    Ye verdá que l'ALLA podría liderar tamién un movimientu "popular" pa desixir la llingua nes calles de les poblaciones y les aldees asturianes con manifes y actos reinvidicativos; cola autoridá y el perbón nome que tien nos foros científicos y filosóficos seguiríanla munchos y munches asturianes pa pidir la reconocencia y la oficialidá de la llingua.

    ResponderEliminar
  6. la llingua na cai...15 de noviembre de 2011, 15:35

    Munchos ánimos a l'ALLA pa movese y animase tamién nel terrén de la xente cenciella y de la cai, nel pasu de de la xente que tamién quier la llingua y la oficialidá pero que nun tien altures universitaries. Un perbón estribillu o lema nesta causa: "La llingua na cai".

    ResponderEliminar
  7. Tou ye bonu pala llingua y la so oficialidá y l'aportación de l'ALLA tamién.

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.