18/11/11

Andecha Astur refuga'l "silenciu cómpliz del Principáu” nel asuntu del votu n'asturianu


Pablo R. Guardado
Andecha Astur cataloga d'inaceptable “el silenciu cómpliz del ‘Principado’” tres la decisión de la Xunta Elleutoral de torgar la presencia de papeletes n’asturianu nos colexos eleutorales. Considera que ye un bon momentu pa dar sofitu al idioma.

La organización nacionalista quixo agradecer públicamente mediante un comunicáu “les múltiples manifestaciones de solidaridá recibíes, tanto de particulares como d’otres organizaciones sociales, partíos políticos, sindicatos, asociaciones culturales..., agradeciendo especialmente’l sofitu de l’Academia de la Llingua Asturiana”. Por contra, amosó’l so refugu a la postura del Gobiernu al entender que la negativa de la Xunta Elleutoral a la distribución de papeletes n’asturianu nos colexos eleutoral yera una bona oportunidá pal Executivu pa “traducir en fechos la so proclamada sensibilidá democrática y el respetu y consideración a la llingua asturiana”.

Pese a esta situación discriminatoria que vive per enésima ocasión la llingua del país, Andecha Astur considera “qu’algamar otra vuelta la validez del votu n’asturianu supón un nuevu avance na normalización democrática n’Asturies, cola oficialidá comu oxetivu imprescindible pa garantizar los drechos llingüísticos del pueblu asturianu”. Nesi sen, recuerda que toles persones interesaes en votar a la formación nacionalista cola papeleta n’asturianu pueden recoyela nes sedes de la organización.

Fonte: Asturies.com

1 comentario:

  1. El gobiernu del Principáu nun cumple na defensa del usu de la llingua del país.

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.