3/7/11

El Congresu sofita que'l catalán seya llingua vehicular en Valencia y Baleares


Nel “Debate de la Nación”, el Congresu sofita que’l catalán seya llingua vehicular nel enseñu en Valencia y Baleares.

El Congreso de los Diputados ha aprobado una propuesta de resolución presentada por ERC en las que se instaba al Gobierno a garantizar que el catalán será lengua vehicular en la enseñanza en las comunidades autónomas de Valencia y Baleares.

El texto resultó aprobado por 192 votos a favor, de los socialistas y todos los grupos minoritarios de la Cámara Baja, y se opusieron los 154 diputados del PP.

ERC muestra su "preocupación" por el anuncio de los nuevos gobiernos valenciano y balear de "introducir modificaciones en el sistema educativo en relación al uso vehicular de sus lenguas propias que intensificarían su minorización".

En concreto, Esquerra insta al Gobierno a "difundir la labor cultural y pedagógica de los sistemas educativos que introducen como lengua vehicular en la enseñanza la propia y oficial del territorio autonómico".

Fonte: Diario Siglo XXI

6 comentarios:

  1. ¿Esiste Asturies?3 de julio de 2011, 11:10

    Ye otra concesión o tributo más del Gobiernu a Cataluña polos servicios prestaos nas votaciones nel Congresu; pero ¿y Asturies qué? ¿ónde tamos? ¿non esistimos pa nada ni pa naide? ¿pa cuándo la reconocencia de la llingua asturiana y la oficialidá, l'AVE, autovía'l Cantábricu, la perxurada varies vegaes pol psoe lliberación del Güerna? etc etc etc... ye que nel nuesu mundu políticu hailos llistinos (pillos esixentes con ésitu) y tontorrones ensin ésitu dengún que nun esixen pa na y nun cuenten enxamás, vamos que nun tamos nel mapa ...o tamos munchu, munchu más lexos de Madrid que Cataluña, Euskadi o Canaries por exemplu, Asturies ¿esiste?

    ResponderEliminar
  2. Asturies esiste pero fai falta mayor conciencia llingüística nos dirixentes pa qu'aporte a la oficialidá de la llingua.

    ResponderEliminar
  3. Asturies, un país muertu y desaniciáu4 de julio de 2011, 10:20

    eso pasa porque nes elleiciones votense partíos non asturianos que nun miren nada p'Asturies, nin Uviéu nin en Madrí.
    Cuando los asturianos dexemos de votar mayoritariamente a partíos españoles o a partíos sucedáneos asturianos y tengamos representación nel Congresu podremos pidir como Coalición Canaria,PNV y otros en Madrí.
    De momentu tenemos lo que nos merecemos.

    ResponderEliminar
  4. Assumpte Roig, Vic4 de julio de 2011, 20:50

    És lo més normal i el mínim que es pot demanar, qui visqui o hagi viscut a Catalunya sabrà bé perquè ho dic, res més.

    ResponderEliminar
  5. Ainda problemas entre a Cataluña e Valencia por mor da lingua. Ppara aprender dos vellos oproblemas e solucións entre os occidentaisi Asturias e Gaalicia do leste, acordaron vivir xuntos e se complementan lingüística e políticamente nos asuntos da radio e tv, por exemplo, hai moito tempo deu moitos conflitos.

    ResponderEliminar
  6. bon intentu pero necesites meyorar16 de julio de 2011, 21:38

    la diferencia ye que'l valencianu ye catalán y lo del Oeste d'Asturies nun ye gallegu. Asina que'l to exemplu nun val.

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.