8/5/11

Solidaridá catalana cola oficialidá



La prensa catalana faise ecu de la manifestación pola oficialidá



El diariu Avui, decanu de la prensa en catalán, recoyó na so edición dixital del 5 de mayu la noticia de la manifestación pola oficialidá que cada añu entama la Xunta pola Defensa de la Llingua Asturiana. Baxo'l titular de «Manifestació divendres a Oviedo en favor de l'asturià», la noticia fala del horariu, oxetivu y motivu de la marcha.



Amás, el diariu catalán tamién se fai ecu del anunciu fechu pola Xunta pola Defensa de la Llingua que circula per Internet y que ta emitiendo la TPA pa promocionar la manifestación, y de cómo les etiquetes #oficialida y #asturianu, tán promocionando la convocatoria a Twitter.


Fonte: Les Noticies

Manifestació divendres a Oviedo en favor de l'asturià


La Xunta pola Defensa de la Llingua Asturiana convoca a reclamar la oficialitat de la llengua
Les etiquetes #oficialida i #asturiano promocionen la convocatòria a Twitter

Aquest divendres, 6 de maig, se celebrarà a Oviedo una marxa en favor de la oficialitat de la llengua asturiana en ocasió del Dia de les Lletres Asturianes.
Organitzada per la Xunta pola Defensa de la Llingua Asturiana, la marxa recorrerà a partir de dos quarts de vuit el centre de la capital asturiana sota el lema ‘Da-y al play, movilízate' i amb l'objectiu de reivindicar la oficialitat de l'asturià en una futura reforma de l'estatut d'autonomia del Principat d'Astúries.
Per promocionar la concentració s'ha difós un vídeo a través d'internet i des de twitter s'estan divulgant les etiquetes #oficialida i #asturiano per donar a conèixer la convocatòria.

Fonte: Avui

2 comentarios:

  1. Nieves, Matilde y compañeres...8 de mayo de 2011, 18:59

    Sedría bonu dar conocer a Avui y los sos llectores la gran desfachated, la desvergoña y la cara dura de casi tolos políticos asturianos que di a dí mientres años tuvieron negando'l pan y la sal a la llingua asturiana y a la so oficialidá -toos encabezaos pol propiu presidente autonómicu- lleendo (que non falando) discursos ya inaugurando plaques n'asturianu y faciendo falsa ostentación del so gran amor pola llingua, tou productu de la campaña ellectoral en cursu n'Asturies.

    ResponderEliminar
  2. L'enllaz al periódicu Avui9 de mayo de 2011, 10:01

    http://www.avui.cat/noticia/article/2-societat/5-societat/406501-manifestacio-divendres-a-oviedo-en-favor-de-lasturia.html#comentarisf

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.