13/5/11

Númberu 19 de la revista "Biblioasturias"



La revista de la rede de biblioteques asturianes “Biblioasturias” tien yá un nuevu númberu na cai. Esta entrega 19 de la revista correspuende al primer trimestre del añu y lleva na portada al escritor Xuan Bello. Como reportaxe principal destaca la escoyeta fecha polos llectores de "les meyores obres de la lliteratura asturiana contemporánea" , na que se recueyen obres n’asturianu y en castellán.


Entrevistes a Xuan Bello, Manuel Rivas, Fulgencio Argüelles y Juan Cueto completen la revista, na que tamién se da a conocer nesti númberu la Biblioteca d’Avilés y se reproduz un alderique ente fotoperiodistes asturianos, ente otres secciones.


Más información: Descarga la revista de baldre

Fonte: Asturnews

9 comentarios:

  1. Esti númberu 19 de Biblioasturias tá perbién de formatu y conteníu. Bien interesante ye'l llistáu de la escoyeta de les meyores obres de la lliteratura asturiana contemporánea asina les entrevistes, el retratu fechu a Xuan Bello na portada; ye too un aciertu.

    ResponderEliminar
  2. ¿ta n'asturianu o ta nel gallegu d'Asturies?

    ResponderEliminar
  3. que va, que va ...yo leo a Kierkegaard15 de mayo de 2011, 20:11

    nonnnnnnnnn.. ta n'español. Anque Xuan Bello diciendo eso de "Soy de Paniceiros, soy del mundo"(sic) vien a ser como una mena d'esistencialista ¿non?.El Kierkegaard de Tinéu. Esistencialista de caleya porque nun diz el típicu "soy ciudadano del mundo" que dicen los que creyen tener daqué asemeyáu con un inuit o un yakutiu de Yakutia(como Dersu Uzala).

    ResponderEliminar
  4. Pal galleeguista imperialiegu: N'Asturies nun se fala gallegu.

    ResponderEliminar
  5. A Xuan Bello puxéron-y na portada les cejes de ZP, vaya tufu... ¿tamién ye artista dela cla de la ceya?

    ResponderEliminar
  6. p'Ástor:paez que nun tienes sentíu del humor o ye que nun garres les ironíes.

    ResponderEliminar
  7. El númberu 19 de "Biblioasturias" tá perbién pero la caricatura que ficieron a X. Bello más que del grupu de la ceya de ZP paez l'home llobu de xoven pero bromes estreme ta bien debuxáo.

    ResponderEliminar
  8. Tá perguapu, hom... paez un postmodernu averáu, lo importante son les sos obres y non la so caricatura, Vaya criticonos que sois.

    ResponderEliminar
  9. importantes son les sos obres y la so postura nel conflictu sociopolíticollingüísticu del Navia-Eo.

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.