13/6/15

Reciella entama ‘La Escolina’, una actividá d’aprendizaxe d’asturianu pa neños

Los neños y neñes asturianos de 1,5 a 9 años van poder aprender y prauticar asturianu fuera del entornu escolar, onde la so ausencia nos primeros años ye un fechu, gracies a una iniciativa de l'asociación.

    Trátase de ‘La Escolina’ y, nun primer momentu, va tener sedes en Xixón, Uviéu y Carreño.
   Mientres una hora a la selmana, peles tardes n’horariu por consensuar polos padres, los escolinos y escolines, al traviés del xuegu y l’aprendizaxe manipulativu y por descubrimientu, van prauticar asturianu nun entornu de socializacióncon reciella de la so edá y en grupinos pequeños, siempre acompañaos por profesoráu especializao. La Escolina dividiráse en cuatro clases por edá: de 1,5 a 2 años; de 3 a 4; de 5 a 6: y de 7 a 9.

   El preciu de la matrícula ye de 20 euros mensuales y, de momento, La Escolina va tener actividá en Xixón, Uviéu y Carreño, cola posibilidá de llegar a más conceyos nel casu de qu’haya demanda. Los padres interesaos han de formalizar la inscripción pal cursu 2015-2016 al traviés del corréu info@reciella.com o per un priváu na páxina de Reciella en Facebook. Los datos necesarios son fecha de nacimientu, conceyu y preferencies o restricciones de día y horariu..                                                 Fonte: asturies.com

Prematrícula de "La Escolina"

8 comentarios:

  1. Hai que trabayar la llingua coles neños más piquiñinos, pero de baldre, asoleyáu pola Conseyería d'Educaicón d'Asturies.

    ResponderEliminar
  2. La infancia ye la materia prima pal futuru de la llingua asturiana.

    ResponderEliminar
  3. Un aplausu pa Reciella. Pero tenía que faelo de baldre el Principáu, ¿o nun ye asina, home?

    ResponderEliminar
  4. Nel deprendimientu d'una llingua minoritaria ye un pegoyu básicu cuntar cola xente más nuevo, pa la so tresmisión interxeneracional.

    ResponderEliminar
  5. Efectivamente, asina ye. Acordies con toles premises anteriores. Los nuesos "nuevos políticos" que güei s'estrenen tiene la palabra y los fechos na so mano. Vamos ver.

    ResponderEliminar
  6. Ye una función perimportante propia del gobiernu asturianu pa con la infancia asturiana. Bien por Reciella.

    ResponderEliminar
  7. El pasu dáu por Reciella ye un claru exemplu y el camín a siguir pol gobiernu asturianu y particular pola Conseyería d'Educación na política col asturianu. Y aína la oficialidá.

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.