19/6/15

EQUO Asturies solidarízase con Andecha Astur

papeletes de Andecha Astur
Imaxe: lne.es
EQUO Asturies quier faer pública la so solidaridá con Andecha Ástur pol atropellu sufiertu na xornada eleutoral del 24 de mayu,cuando se retiraron papeletes llegales d’esi partíu nos colexos eleutorales.
Según la información que nos tresmitieron dende Andecha Ástur na reunión que tuvimos, fueron los interventores del PP y el PSOE quien presionaron a los/les presidentes de mesa pa que retiraren diches papeletes, faciendo un usu abusivu de la so función llegal.
Creemos qu’esiste una total falta de medios por parte de la Xunta Eleutoral. Esta tendría de dar sofitu a les meses pa que les votaciones nun queden en manos de los interventores como vien asocediendo en munchos casos.
Otru abusu más ye’l que se produz poles dificultaes y la carestía pa recurrir ante la xusticia, que pierde la so función al nun haber un pronunciamientu rápidu.
La situación de indefesión d’un partíu como Andecha Ástur amuesa la necesidá de la declaración d’oficialidá del asturianu. Hai que trabayar por una meyora de la democracia y coses como estes nun pueden volver pasar.
Pidimos a los partíos que tán na Xunta xeneral qu’utilicen los votos que-yos emprestó la ciudadanía pa qu’esto nun vuelva asoceder.
Fonte:EQUO Asturies

1 comentario:

  1. No toos somos iguales ante la llei, ni bien de menos. ¡Ay! si tratar de PP, o de PSOE, o de la casi extinta IX, o de Podemos... otru gallu cantaría y amás bien cantáu.

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.