25/6/15

IX repite na Xunta'l sofitu a impantar bachilleratu en Zarréu

Rincón de Zarréu

   El grupu parlamentariu d'IX vieno acabante repetir el sofitu a l'Asociación de Madres y Padres de Zarréu que demanden la implantación del primer cursu de bachilleratu pal próximu cursu escolar. María José Miranda, vicepresidenta de la Xunta, y la diputada Concha Masa caltuvieron un alcuentru esta mañana con una representación de los padres, encabezada pola presidenta de la AMPA, Susana Marentes, acompañaos de representantes de la'AMPA de Bual, que conxuntamente con otres asociaciones pretenden formar una AMPA de colexos rurales en toa Asturies.

   María José Miranda recordó qu'IX yá sofitó a los padres de Zarréu al traviés d'una Proposición Non de Llei que s'aprobó na llexislatura apocayá rematada y va recuperar esa iniciativa de manera urxente, que foi votada por tolos grupos salvu pol PSOE.

   Na opinión d'IX "la Conseyería niega la implantación del bachilleratu en Zarréu por una cuestión económica, amontar la plantiya en dos profesores a media xornada y unu de matemátiques a xornada entera, cuando'l beneficiu pal conceyu de Degaña ya Ibias sería enforma mayor, y evitaría a los neños tener que treslladase tolos díes hasta l'institutu de Vil.lablinu, cruciando un puertu de monte de 1.400 metros, qu'en dómines ivernices fai que los neños pierdan ente 1 y 2 meses al añu de clases. Esti pidimientu, que Marentes xulga nada escabarriáu beneficiaría a ente 10 y 12 alumnos mientres el cursu próximu, d'un total de 100 neños qu'agora estudien en Zarréu". 
Fonte: asturnews

4 comentarios:

  1. Sigue xugándose col presente y col futuru de los neños y neñes en Zarréu y n'otros llugares d'Asturies por una cuestión puramente económica anque ésta sía de rangu menor. El PSOE nun tien remediu, nun tien cura, siguimos coles mesmes presmises de la llexislatura anterior, ¡qué pena!

    ResponderEliminar
  2. Llamazares habría enfotase na oficialidá nos pautos poseleutorales.

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.