23/6/15

Ruma Barbero usa'l crowdfunding pa espublizar "Moyando'l culu"


 


El músicu y dibuxante Ruma Barbero fai un importante apueste pol sistema del crowdfunding p'asoleyar esti branu una recopilación de les tires de prensa que tien camentao dir espublizando cada día dende'l 1 de xunetu hasta'l 31 d'agostu. Les tires dirán apaeciendo na web moyandolculu.com y a la fin del branu, al entamu del mes d'ochobre de 2015 a más tardar, saldrá'l llibru recopilatoriu coles 62 tires col que se puen facer los que collaboren nesta campaña de crowdfunding que se fai cola web de Verkami.
"Moyando'l culu" ye una tira de prensa braniega de humor blancu, escrita en llingua asturiana na que los protagonistes son una reciella de neños y neñes de 7 años más o menos, n'Asturies mientres les vacaciones de branu. La tira tien, sigún l'autor, " un envís positivu y vital qu'intenta espeyar la diversidá de neños y neñes qu'hai anguaño y ta dirixía a tolos públicos".
Los que firmen na campaña de crowdfundig van poder facese con llibros recopilatorios coles 62 tires aparecíes ente'l 1 de xunetu y el 31 d'agostu, tires orixinales dedicaes, dibuxos orixinales dedicaos d'un de los personaxes, apaecer nos agradecimientos del llibru ya, inclusu, con exemplares de dellos trabayos anteriores de Ruma Barbero, firmaos y dedicaos, como "Aguantando Cachones" o "La Chelita". Les aportaciones económiques usaránse pa espublizar les tires nun llibru recopilatoriu a la fin del branu.
Talamente como se diz na web de crowdfunding, el llibru recopilatoriu va editase nun formatu clásicu pa los recopilatorios de tires de prensa, 21 x 9 cms. en papel de gran calidá de 150 gramos con unes tapes en cartulina gráfica de 280 gramos y encuadernación rústica cosida.
Les tires orixinales tan feches nun formatu de 42 x 15 cms. en papel Canson de cómic de 250 gramos, con rotuláu manual y entintaes con tinta china a pincel. Y los dibuxos orixinales que se van dar a los que merquen na campaña tan fechos en formatu DIN A4 en papel Canson de cómic de 250 gramos, con rotuláu manual y entintaos con tinta china a pincel.
Pa los que nun conozan la obra anterior de Ruma Barbero, "Aguantando Cachones" ye un llibru de 56 páxines de 17 x 24 cms. en papel de gran calidá de 150 gramos con unes tapes en cartulina gráfica de 280 gramos y encuadernación rústica cosida. Y "La Chelita" ye una novela gráfica de 160 páxines de 17 x 24 cms. en papel de gran calidá de 150 gramos con unes tapes en cartulina gráfica de 280 gramos y encuadernación rústica cosida.
Ruma Barbero (Somio, Xixón, 1971) Llicenciáu en Belles Artes pola Universidá de Salamanca. Pertenez a los grupos de folk Felpeyu y Los Citriquinos. Nel mundu del cómic diose a conocer na revista escolar El Maguillo y en El Llapiceru. Participó na editorial Cactus Comics onde asoleyó Los Aguarones, xunto con Xosé Antón García Sampedro “Son”. Nel añu 2003 algama’l primer premiu del Concursu de comics de la Comarca de la Sidra pol trabayu Marcianaes, títulu qu’usa pa la tira cómica que asoleya nel selmanariu Les Noticies nel periodu del 2004 al 2010.
Nel añu 2009 gana’l premiu Alfonso Iglesias de Cómic en Llingua Asturiana por Manzajú, afitándose como ún de los grandes del mundu de la viñeta asturiana.

Fonte: Asturnews

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.