La Xunta pola Defensa de la Llingua Asturiana celebra dende va 25 años el Conciertu pola Oficialidá. Esti cuartu de sieglu conviértelu nún de los festivales musicales de más tradición y trayectoria de los que se faen n’Asturies. Dende la organización espliquen como “el valir simbólicu” que tien l’acontecimientu pa la música asturiana y la reivindicación llingüística-yos fíxo pensar nuna vuelta a la ciudá que lu vio echar a andar allá pel añu 1989; y ye que foi Avilés l’escenariu d’aquel primer conciertu de reivindicación de la oficialidá. Sicasí, el Niemeyer nun permitió celebralu na so esplanada, lo que dende la Xunta ven como “un vetu ridículu y prevaricador”.
La Xunta pensare nesti espaciu “qu’al paecer del so diseñador habíen tar abiertos a la participación del pueblu”. Pero denuncieen que “bien se sabe qu'una cosa ye la teoría y otra la visión más prosaica de los nuestros próceres y allegaos”.
“Cuando nos entrevistemos colos responsables directos de facer posible’l disfrute de la instalación, viemos bien rápido la ideoloxía real que’l poder tresmite a esti tipu de, como-yos dicen, "contenedores culturales": nun se busca la igualdá o la participación, sinón simplemente la fachada, l'apariencia o asonsañamientu brutu”, espliquen. En definitiva, punxeron lo que al Xunta califica de “sides pa nun dicir que nun queríen actos reivindicativos de la oficialidá: nun había feches, yera demasiao tarde, yá se reunió'l patronatu..., pero si-yos viniere la propuesta de cualquier estrella, reconocieron, yá lo iguaben pa que pudiere actuar en pocos díes”.
Pa la Xunta “al final, dalguna utilidá habíen tener estos mausoleos faraónicos de la castra política asturiana: son los que meyor van falar nel futuru de la so ideoloxía escarniada: en nome de la cultura y la participación xenérase un discursu y unes polítiques que tienen como resultáu un decoráu de cartón-piedra pa favorecer y, sobre too, xustificar l’apartheid y llavar l’auto-odiu”.
Fonte: Asturnews
Tremenda burocracia política.
ResponderEliminarY entós ¿pa qué sirve?
ResponderEliminarHome, és que amb tanta modernor i tant de disseny, no voldreu posar-hi al mig un grapat de gent tocant una gaita, bevent sidra i cantant en llengua no oficial.
ResponderEliminarPaezme una reacción magnífica y perbona, como siempre.
ResponderEliminarMelcón, ¡grande!
ResponderEliminarYo también te quiero, Anónimo, yá lo sabes tu.
ResponderEliminarHai munchos sitios pa cellebrar el conciertu pa mi ye rebaxiase solamente dir a falar con ellos.
ResponderEliminarNun merecen nin l'agua que beben.
¡Vaya banda!
ResponderEliminar... de incompetentes polítiqueros incompetentes aforados nel abelugu pesudo-político y que viven del cuentu más vergonzosu y aberrante.
ResponderEliminarA los fans del psoe asturianu, seguii votándolos qu'esto asina va perbién.
ResponderEliminarSon unos perfectos faltosos.
ResponderEliminarEl PSOE gánalo too, babayunos. A ver si espabilamos.
ResponderEliminar...pos sí.
ResponderEliminar