29/4/13

Compromisu por Asturies amuesa la so sospresa énte la decisión de la Xunta Xeneral del Principáu d´Asturies sobre los fondos documentales



La organización nun entiende la decisión adoptada por unanimidá na Xunta Xeneral del Principáu, d’esixir que los papeles asturianos que pasaron d’almacenase en Salamanca a almacenase en Catalunya vuelvan a Salamanca

Dende Compromisu recuérdase que lo que procedería, si les instituciones asturianes consiguieran abandonar la so mentalidá provinciana y se comportaran como representantes de los intereses y del patrimoniu del país que los escoyó, ye l’unvíu a Asturies de los documentos, xuntu col restu de los documentos asturianos qu’entá s’atopen en Salamanca, pa, na llínia que se siguió en Catalunya, que pasen a formar parte del patrimoniu asturianu y puean ser custodiaos nun llugar dignu.

Compromisu por Asturies recuerda que’l llugar onde tean los papeles tien un valir principalmente simbólicu porque anguaño tolos documentos pueden ser copiaos y ufiertaos a consulta en cualesquier llugar fisicu ya inclusive na rede.

Fonte: Aruelu.com

5 comentarios:

  1. Ja que no van fer res abans, quan podien haver-se sumat a la reclamació feta des de Catalunya i d'altres llocs, espero que ara reclamin els papers per a Asturies i no Salamanca.

    ResponderEliminar
  2. ¿Va quedar tou en simples pallabres y nengún fechu real y constatable, como casi siempres?

    ResponderEliminar
  3. El vienres hai ocasión de glayar y lluchar na cai pola oficialidá, quiero vete tamién a tí allí n'Uviéu, Virgilio, ye cosa de toos.

    ResponderEliminar
  4. Menos pallabres y el vienres a Uviéu.

    ResponderEliminar
  5. ¿Qué tendrá que ver la manifestación pola oficialidá con esto, cebollos?

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.