31/7/09

Vindiquen l'usu del aranés


Un millar de persones vindiquen l’usu del aranés. Ye la sétima edición de la carrera popular que xuntó a milenta persones.

'Aran per sa lengua', la carrera popular organizada pol coleutivu de Lengua Viua, axuntó la selmana pasada a un millar de personas pa percorrer los pueblos de la Val d'Aran y vindicar asina l’usu social de llingua aranesa.

La sétima edición d’esta carrera entamó con una caminada que salió dende estremaos puntos de la Val d'Aran, como Montagarri, Les y eth pòrt de Vielha, pa xunise na capital, Vielha. Esti añu homenaxeóse a la nueva escultura dedicada a la llingua y a la cultura aranesa, asitiada na plaza del Conselh Generau d'Aran dende ochobre del 2008, promovida polos estremaos coleutivos populares, y col sofitu d’entidaes y empreses. El premiu de Lengua Viua de 2009 foi entregáu a la escritora aranesa Juanita Santafusta pola so dedicación constante a la llingua y a la creyación lliteraria. L’autora de Bossòst, collabora davezu nes espublizaciones llocales. A la cellebración apuntáronse los grupos de música n’aranés de Bramatopin y Parpalhon, qu’animaron la folixa a la fin de la carrera na plaza de la ilesia de Vielha.

(Fonte: Europa Press)

1 comentario:

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.