25/7/09

La voz de Lug, de Toti Martínez de Lezea


La voz de Lug trescurre en llugares conocíos de la vieya Asturia celta, onde los cilúrnigos, antiguos habitantes de Xixón lleven una vida tranquila. Los romanos, lleguen fasta equí col oxetivu de someter dafechu a les tribus ástures y cántabres arrasando tolo qu’alcuentren al so pasu.

Esta obra de Toti Martínez de Lezea, autora vasca de La comunera y otres noveles hestóriques, fala de Luam, xefe de los cilúrnigos, de Corocotta, l’heroicu xefe cántabru y de la sobrevivencia de los mitos nun tiempu de guerra.

Ye tamién la hestoria romántica d’una xente valoratible que lluchó fasta la fin pola so llibertá y les sos costumes nun choque de cultures estremaes.

2 comentarios:

  1. La autora vasca Martínez de Lezea llévanos a una recreación de la hestoria astur y xixonesa y del so forzosu enfrentamientu entre les cultures romana y cilúrniga nomando y faciendu intervenir al xefe cilúrnigu Luam y al cántabru e indómitu Corocotta. Ye un tema interesante pa los que deseyen conocer la vida n'aquellos tiempos en que los cilúrnigos -afamaos ganaeros, pescaores y perbonos metalúxicos- tuvieron que dir cambiando les sos hábitos, costumes, y deprender por buenes o males una cultura superior y más avanzá.

    ResponderEliminar
  2. Si llees bien el llibru decataráste de que nun hai cultures superiores sinón exércitos más potentes.

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.