26/7/09

Más universidaes internacionales ufierten estudios en catalán

L’Institut Ramon Llull aprebó la sovención de docencia d’estudios catalanes nel esterior pal prósimu cursu 2009-2010, que permitirá a cuatro nueves universidaes internacionales impartir estudios en catalán, gracies a convenios direutos.

D’esta mena, la universidá de Múnich (Alemaña), de Verona (Italia), la Jamia Millia Delhi (India) y la Columbia (EEXX) pasen a formar parte de la rede d’universidaes de 33 países estremaos que recibieren la sovención añal pa impartir estudios en catalán, informó’l Ramon Llull.
De toes formes, con alrodiu de 1.800.000 euros de presupuestu pa esta actividá, son un total de 160 les universidaes de fuera del dominiu llingüísticu catalán que, cola collaboración del Institut Ramon Llull, ufierten docencia d’estudios catalanes.
La universidá alemana de Friburgu de Brisgovia, por exemplu, impartirá una especialización en llingua y cultura catalanes, mientres que la Universidá d’Humboldt de Berlín impartirá 20 creitos de llingua, lliteratura y llingüística catalanes.
Cola creyación d’una mediateca, la Universidá de Montreal (Canadá) tamién se tien sumao a la sovención del Institut Ramon Llull.

Alemaña caltiénse al frente de los países con más alumnos universitarios que cursen estudios en catalán -con 2.000 estudiantes en 25 universidaes-, siguida del Reinu Xuníu, Francia, Italia y EEXX.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.