11/7/09

I Certame de Microrrellatos Mozos "Formientu"


L’asociación Xareos! y la revista Formientu, en collaboración cola editorial La Cruz de Grau, convoquen el I Certame de Microrrellatos Mozos «Formientu» “col envís d’afalar la creyación lliteraria ente los escritores más mozos y ayudalos a esplorar les sos posibilidaes”. El plazu ta abiertu fasta’l 31 d’agostu d’esti añu.

Bases
Col envís d’afalar la creyación lliteraria ente los escritores más mozos y ayudalos a esplorar les sos posibilidaes l’asociación Xareos! y la revista Formientu, en collaboración cola editorial La Cruz de Grau, convoquen la primer edición del Certame de Microrrellatos Mozos «Formientu», según les bases que van darréu:
1.- Nel Certame puen participar toes aquelles persones nacíes de 1975 p’alantre, con un númberu illimitáu de microrrellatos.
2.- La tema de los microrrellatos ye llibre dafechu.
3.- Los rellatos tienen d’escribise n’asturianu, respetando les normes de l’Academia de la Llingua Asturiana.
4.- El llargor máximu de los rellatos ha ser d’ochenta carauteres (aproximadamente una llinia de procesador de testos a tamañu de lletra 12) cuntando espacios, apóstrofos, guiones, puntos y comes.
5.- Los rellatos han unviase al corréu lletrónicu a formientu@xareos.com enantes del 31 d’agostu de 2009, unviando los datos personales (nome, teléfonu, dirección y curriculu curtiu) nun archivu axuntáu al corréu.
6.- El xuráu va tar formáu pol Direutor y los miembros del Conseyu de Redaición de la revista Formientu.
7.- D’ente los rellatos recibíos van otorgase trés premios (compuestos por un llote de llibros y la espublización del rellatu na revista Formientu) y un númberu ilimitáu d’accésits, que van espublizase na revista. El certame pue quedar ermu.
8.- Presentase al certame implica l’aceutación de les presentes bases.

1 comentario:

  1. Este tipo de concursos o certámenes ta perbién pa que les xóvenes escritores n'asturianu puean dir mostrando y exercitando sus habilidaes y el so arte cola pluma y la so imaxinación. Son munches les editoriales y les grupos y sociedaes culturales que podríen seguir esta línea en pro del suximientu de nuevos talentos. Allantre la idega y el exemplu mostrau por l'asociación Xareos, la revista "Formientu" y la editorial La Cruz de Grau.

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.