28/7/09

VII Concursu de Cómics n'asturianu na Comarca la Sidra


Con un primer premiu de 500 euros y dos áccesit de 200 caún a los finalistes, van poder participar nesti concursu persones de cualesquier nacionalidá, de forma individual o coleutiva, qu’a la data d’entrega de los trabayos tengan fechos los 14 años, con obres de tema llibre de guión y personaxes inéditos y orixinales, presentaes en formatu DIN A-4, tanto en blancu y prietu como en collor y cola estensión que l'autor quiera.

Los trabayos han entregase nel Serviciu de Normalización Llingüística de la Mancomunidá de la Comarca la Sidra (Escueles de Paraes 47 - 33529 Nava) o bien nes Oficines d'Información Xuvenil de la Comarca (Cai La Llaguna, baxu 33520 Nava o Centru Cultural San Xuan de Capistrano C/Asturies 22, 33300 Villaviciosa), nun sobre zarráu nel qu’habrá de conseñase’l títulu de la obra y el seudónimu del autor. Nesti sobre inxertaráse otru, tamién zarráu (plica), nel que vengan los datos personales del autor y una copia del DNI.

El Plazu pa presentar los trabayos fina’l 13 de payares de 2009.
Delles obres seleicionaes van formar parte d’una esposición itinerante, como la que tuvo espuesta na casa la cultura de Bimenes (coles obres presentaes al concursu na so edición anterior). Arriendes de lo anterior, la organización va editar una espublización coles obres premiaes.

1 comentario:

  1. Bona notícia, com sempre! És important no deixar cap sector sense alfabetitzar en la llengua pròpia. De mica en mica s'omple la pica :-)

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.