24/10/15

El Teatru Familiar torna a Los Canapés

Cartelu anunciador Teatro Infantil de la compañía “La Texedora de Suaños”

  Esti vienres 23 d’ochobre representóse la obra de títeres “¡Choff!”, espectáculu de títeres de la compañía “La Texedora de Suaños”, entamando’l Ciclu de Teatru Familiar de la compañía “La Texedora de Suaños”.
  El ciclu de Teatru Familiar vuelve a entamar les sos representaciones gratuites con 3 obres programaes hasta final d’añu na so see habitual, el Teatru Centro Cultural Los Canapés, dedicaes al públicu infantil y familiar los díes 23 d’ochobre, 27 de noviembre (2 pases) y 11 d’avientu. Estes representaciones programaes, qu’arrinquen col estrenu absolutu de “¡Choff!”, pertenecen al Circuitu de les Artes Escéniques del Principáu d’Asturies y son les siguientes:
  Día 23 d’ochobre. 18 hores. Estrenu absolutu de “¡Choff!”,  espectáculu de títeres de la compañía “La Texedora de Suaños” qu’al traviés d’unos risonderos personaxes va cuntar delles hestories rellacionaes cola agua. Públicu a partir de 5 años y familiar.
  Día 27 de noviembre. 17:30 y 18:30 hores. Representación de “Aupapá”, de Zig Zag Danza. Al traviés  del movimientu y la comunicación non verbal la danza ye capaz de crear espacios non convencionales que faen de los padres, madres, neños y neñes seres capaces de llegar más llueñe na comunicación sensorial . Puramente pa neños y neñes de 0 a 3 años, acompañaos d’adultos. Aforu per pase: 48 persones nel espaciu escenográficu: 24 neños y neñes y una persona adulta acompañante per caúnu d’ellos. Foru del volume escenográficu: zona habilitada con sielles pa otros 24 adultos.Recoyida d’invitaciones pa les 2 funciones programaes: Centru Los Canapés el 26 de noviembre de 16  a 19.30 hores y el 27 de noviembre de 16  a 17 hores.
  Día 11 d’avientu. 18 hores. Representación de “El duende del cuentu”, d’Hixénicu Papel Teatru. Propuesta teatral venceyada a los cuentos que potencia’l valor, el misteriu y la maxa de los llibros y de la narración oral. Públicu a partir de 4 años y familiar
  “¡CHOFF!” ye una hestoria qu’entama con una gran nube que fai que Nieves ente a guarecer na tienda de Renata. Ablucada, afaya que nella se vienden nin más nin menos que “Paragües” xustu lo que precisa pa evitar que la fregadura aquello que más odia nel mundu: “l’agua”. Tou lo contrario asocéde-y a Renata, ella adora l’agua en tolos sos estaos, que vamos conocer gracies a Cubito, Regueru y Nube, acuáticos personaxes que, empuestos por Renata, enseñárennos lo maraviyoso que ye esti elementu y van cuntanos hestories risonderes.
  La compañía La Texedora de Suaños naz al teatru profesional a finales del añu 2006 con espectáculos de creación propia con testos y puestes n’escena bien curiaos, y pa representar obres d’autores de reconocíu prestíu al traviés de la so particular visión de los testos. Caúna de los trés persones que conformen esti equipu artísticu, Nachu Ortega, Gemma de Luis y Mayra Fernández, tán respondíos por por una llarga trayectoria d’años dedicaos el llabor actoral y a les distintes disciplines del fechu teatral. Alterna la creación d’espectáculos pa públicu infantil y familiar con espectáculos p’adultos. Presentaron les sos obres en distintos certames y feries nacionales.
Fonte: asturnews.com

3 comentarios:

  1. El teatru infantil, según el teatru de solombres y polo xeneral el teatru pa neños, ye vital pa crear afición nos neños y neñes pa tola so vida. Ye llabor importante de les autoridaes subvencionar esti tipu d'eventos.

    ResponderEliminar
  2. El teatru esfrutáu en familia ye un estraordinariu viveru de cultura pa la infancia, y pa los mayores, y si ye en asturianu bien de meyor. Paezme un bon proyectu qu'hai que curiar y favorecer con verdaderu mimu.

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.