6/10/15

A la vienta les entraes pa los ciclos ‘Teatru na seronda’ y ‘Teatru pa Xente Menudo’


A la vienta les entraes pa los ciclos ‘Teatru na seronda’ y ‘Teatru pa Xente Menudo’

‘Teatru na seronda’ y ‘Teatru pa Xente Menudo’ tornen n’ochobre al Filarmónica con un programa de variedá d’estilos y temátiques p’adultos y neños.
La propuesta de Teatru na seronda percuerre clásicos comoShakespeare o La Celestina deteniéndose tamién en montaxes de compañíes asturianes y con un perfil de temática social. La obra ‘La Formosa Jarifa’, basada nun testu orixinal d’Antonio Villegas y nel romanceru popular, abre’l  ciclu narrando una hestoria d’amor ente un moru y una cristiana nel sieglu XVI. La obra va llevase a escena’l sábadu 17 d’ochobre con precios de 9 a 12 euros.
El vienres 30 d’ochobre, los amantes del teatru van ver cómo Charo López interpreta al personaxe de La Celestina, na producción ‘Güeyos d’agua’, un monólogu basáu na obra de Fernando de Rojas. Les entraes tienen un preciu de 16 y 14 euros. ‘Solazu’, obra basada na novela de la gallega Emilia Pardo Bazán, al Filarmónica’l 14 de Payares na dirección de Luis Luque. 
La compañía Factoría Norte va representar el vienres 27 de noviembre ‘Mujer‘, una idea orixinal de Carmen Gallu dirixida por Ánxeles Jiménez y con testos de Berta Piñán y la directora del montaxe.  El preciu de les entraes y s de 4,50 y 6,50 euros.
El vienres 4 d’avientu, Teatru Cuervu preséntanos la comedia ‘Criaos y Bufones’, na que nos ufierta un percorríu pola obra de William Shakespeare, dende’l puntu de vista esos criaos risibles y bufones qu’ocupen un rol secundariu. Les entraes cuesten ente 4,50 y 6,50 euros.
No que se refier a la ufierta pal públicu infantil, hai cinco obres de bien variada temática. La cita va ser los sábados a los seis de la tarde. El 10 d’ochobre, la compañía Saga Producciones va interpretar ‘Alicia’. Un viaxe nel que los neños van acompañar al míticu personaxe de Lewis Carroll nes sos aventures pel País de les Maravíes. El preciu de les entraes ye de 4,50 y 6,50 euros. Teatru Mutis va llevar a escena’l día 24 d’ochobre ‘El suétanu encantáu’, una obra na que los dos neños protagonistes  empecipien la busca d’una ayalga escondida. Les entraes tienen un preciu de 4,50 y 6,50 euros.
‘The Melting pot popourri’, de la compañía Los Excéntricos, un compendiu de sketches esitosos de los sos últimos espectáculos, va vese’l 7 de Payares a un preciu de 8 y 10 euros. La compañía El Cau de l’UNicorn va presentar el 21 l’espectáculu musical ‘La Vía Láctea’ nel que nos afayen el planeta Argos, un llugar habitáu por seres que namá s’alimenten de lleche y los sos derivaos. Los precios de les entraes son de 4,50 y 6,50 euros. A lo último, el sábadu 5 d’avientu, Dantea Educate propónnos ‘Cervan3D’, una producción que s’estrenó nel marcu del I Festival Xigante, na Sociedá Cervantina de Madrid. Los precios son de 4,50 y 6,50 euros.
Les entraes pa estos dos ciclos de teatru pueden alquirise nes taquilles de los teatros Filarmónica y Campoamor, nos caxeros de Liberbank y nel teléfonu 902 106 601.
Fonte: Asturnews

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.