23/2/12

La XDLLA escontra'l despreciu la SGAE al asturianu


Sabino Méndez, portavoz de la Xunta Direutiva de la SGAE y presidente de l’Academia de la Música despreció la llingua asturiana nunes declaraciones feches al diariu El País el 20 de febreru. El máximu responsable de la sociedá, tres la imputación de Teddy Bautista, afirmó, nun artículu nel que s’analizaben les causes principales poles qu’esti añu nun se van cellebrar los Premios de la Música, qu'«el premiu a la meyor canción en bable nun ye mui seductor», como exemplu de que l’espectáculu nun resulta atractivu al públicu.

La Xunta pola Defensa de la Llingua Asturiana (XDLA) manifestó la so indignación por estes palabres «que vienen a reflexar el despreciu de la SGAE pol idioma asturianu y suponen un insultu pa tolos asturianos». «Depués d’años de llucha pa que los Premios de la Música incluyeren una categoría pa los cantares fechos n’asturianu, nes mesmes condiciones que pa les demás llingües del Estáu, agora’l presidente de la institución vuelve a dexar la música fecha n’asturianu en condiciones de desigualdá y desprestixu, amás de despreciar la calidá del llabor de los músicos asturianos», diz la Xunta.

La XDLA esixe la dimisión inmediata de Sabino Méndez y que l’Academia de les Artes y les Ciencies, institución responsable de los Premios, rectifique públicamente les palabres del máximu responsable porque, si non, entenderíen que les asume como propies. Amás, dende la organización de defensa del idioma piden a la SGAE «qu’analice les causes propies poles qu’estos premios nun resulten atractivos y nun se pierda en falacies y nel insultu fácil, descalificando y humildando públicamente a los creadores musicales nun idioma que yá sufre abondo, en cuenta d’impulsar esta actividá, lo que sedría propio d’una institución qu’afirma promover y impulsar la calidá musical y la so diversidá».

Fonte: Les Noticies

2 comentarios:

  1. ¿qué esperabes d'esa asociación de lladrones española?.Hai dos años K-Nalón refugaron el premiu por nun tar d'alcuerdu cola SGAE.
    Y nun solo Sabino Méndez.Tamién va dos años Joan Manuel Serrat, esi que tan amigu ye de Victor Manuel despreció a la llingua asturiana.

    ResponderEliminar
  2. Vaya banda lladrones, solo tan a llenase'l bolsu de perres incluyíu el de mieres, esi que fae dellos años cantó al xeneral.

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.