2/2/12

Concursu lliterariu del equipu fútbol Ciares


L’equipu fútbol de Ciares convoca un concursu lliterariu futboleru.

L’equipu xixonés Unión Club Ceares acaba d’abrir el plazu pal so primer concursu de rellatos futboleros. Una convocatoria na que pueden presentase testos n’asturianu y en castellán y que titulen “Ente llínies”. La estensión másima de los rellatos ye de cinco fueyes, pudiendo mandase hasta’l 20 d'abril a Estadiu de La Cruz, Carretera La Pola, e/n, 33209, Xixón, Asturies. Ente los premios, “un paxu futboleru-cultural”, incluyendo ente otres coses más: una suscripción a la revista Panenka, llibros, una camiseta y una bufanda del Unión Club Ceares, y un carné de simpatizante del club pa la temporada 2012-2013, asoleyándose tamién un llibru colos trés premiaos.

BASES DEL PRIMER CONCURSU DE RELLATU CURTIU “ENTE LLINIES”

1. Pueden participar nesti concursu tolos aficionaos al fútbol que quieran, acullá del so orixe o l’equipu al qu’animen.

2. Pueden optar al mesmu les obres orixinales y inédites en llingua castellana o asturiana y que nun se premiaran n’otros certámenes.

3. La temática de les obres ye llibre, cola condición única de que’l rellatu tenga della relación col fútbol. Esta relación puede dir dende ser l’exe principal de la narración hasta apaecer de manera anecdótica en dalgún de los pasaxes del rellatu.

4. El relatu ha tener una estensión nin inferior a cinco fueyes nin superior a diez. Tien que se presentar mecanografiáu, con lletra Times New Roman (o asemeyada), tamañu 12, interlliniáu 1,5 y cuatro copies del mesmu. Cada autor namás puede unviar un rellatu.

5. Los trabayos presentaos tienen que llevar nel espaciu’l remitente del sobre un alcuñu envede’l nome real. Dientro del sobre tien que s’incluir al empar otru sobre zarráu colos datos del autor: nome, señes, teléfonu de contautu, alcuñu usáu y títulu del relatu. Los orixinales tienen que se mandar a: Estadiu de La Cruz, Carretera La Pola, s/n, 33209, Xixón, Asturies, España. La fecha máxima pa la recepción d’orixinales ye’l 20 d’abril del 2012, aceptándose inclusive los unviaos nesa mesma data.

6. El xuráu fórmenlu cinco persones venceyaes de dalguna manera al mundu lliterariu y futbolísticu, y con conocimientos reconocíos nesos ámbitos.

7. La decisión del xuráu nun puede recurrise.

8. Van concedese trés premios, ensin orde xerárquicu. Los premios van consistir nun paxu futboleru-cultural, incluyendo ente otres coses más: una suscripción a la revista Panenka, llibros, una camiseta y una bufanda del Unicón Club Ceares, y un carné de simpatizante del club pa la temporada 2012-2013. Amás, los relatos ganadores van editase nun llibru, entregándose a los premiaos exemplares del mesmu.

9. El xuráu va facer pública la so decisión el 18 de Mayu del 2012. Esta data podría cambiase, con avisu previu, por mor de circunstancies del club.

10. El fechu de participar nesti Concursu implica aceptar estes Bases. Toles incidencies que nun figuren nestes Bases va resolveles la organización en pro del Concursu.

Fonte: Asturnews

1 comentario:

  1. Ye un concursu literariu perinteresante en tolos sentíos y que munchos equipos y clubs deportivos deberíen imitar polo que conlleva el deporte unío a la lliteratura y el gustu pola llectura y la escritura, o seya la cultura al completu. Felicidaes al F.C. Ciares de Xixón y oxalá participen munchos aficionaos al fútbol y a la lliteratura.

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.