10/1/10

La Mesa pola Normalización recurrirá a víes internacionales escontra'l decretu educativu


La Mesa pola Normalización arremetió escontra’l borrador d’un decretu educativu que supón «a maior agresión contra a nosa lingua en toda a etapa democrática». Convencíos de que la fuelga del 21 de xineru escontra esta norma sedrá tou un ésitu, aseguren que recurrirán a víes internacionales como’l Conseyu d’Europa y l’Axencia Europea pa les Llingües Minorizaes.

La Coordinadora Galega de Equipos de Normalización señaló que tolos especialistes insisten en que ye imposible garantizar el dominiu d’una llingua minoritaria ensin una presencia nel enseñu d’a lo menos el 50%, y tilden d’irresponsabilidá del Gobiernu treslladar la decisión sobre la llingua vehicular a les families.

Los socialistes, pela so parte, dubien de que vaiga a esistir un trillingüismu cuando los presupuestos de la formación del profesoráu cayen un 30%.

Fonte: La Voz de Galicia

5 comentarios:

  1. La Mesa pola Normalización y la Coordinadora Galega de Equipos de Normalización tan radicalizaes con afán extremista quasi persecutorio -versus Cataluña- pa la lliguna castellana o española que ye la común pa toa España como nación, y non puen llograr na positivu porque non tien lóxica ni sentíu común les sos pretensiones de llingua única pa la llingua galega. Si ye un estatutu galego billingüe, ye... billingüe. Razonable y sensatu lo que tá faciendo el gobiernu galego.

    ResponderEliminar
  2. Ye verdá, Saavedra yes un fenómeno...

    ResponderEliminar
  3. Afayaizu exemplu. Asturies tamién debería ponese les piles ya.

    ResponderEliminar
  4. Crec que el que diuen és que si no hi ha un ensenyament de més del 50% en la llengua pròpia, no se'n pot garantir la supervivència davant d'una altra de majoritària.

    Això ve d'un informe de l'oficina del comissari per al multilingüisme, Sr Leonard Orban. http://ec.europa.eu/commission_barroso/orban/index_en.htm

    ResponderEliminar
  5. neutral ,desplícate meyor con eso de "versus Cataluña".

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.