5/1/10

XXIII Concursu de Rellatos de Temática Marinera


Carreño convoca’l XXII Concursu de Rellatos de Temática Marinera.
Les bases de la convocatoria nueva del Concursu de Rellatos de Temática Marinera yá tán espublizaes. Trátase d'un certame convocáu pol Conceyu de Carreño y que nesta ocasión llega a la edición númberu ventidós.

Al concursu pue presentase cualesquier persona, con un trabayu en prosa orixinal y inéditu, n’asturianu o en castellanu, anque nun se van almitir obres que yá foren ganadores n'otros concursos lliterarios –tanto asturianos como a nivel estatal–, o los que foren presentaos o premiaos n'anteriores ediciones d'esti certame.

La estensión d'estos trabayos nun pue pasar de les venticinco fueyes, y tienen que s'unviar seis exemplares, amás de tolos datos del autor.El plazu d’almisión de los orixinales fina a les 14:00 hores del 31 de marzu del 2010; l’unviu tien que se facer per corréu postal a: Casa Conceyu de Carreño, cai Santolaya 1-3, de Candás (CP 33430), especificando nel sobre «XXI Concursu de Rellatos de la Mar Conceyu de Carreño».

El rellatu ganador va premiase con 3.000 euros. Amás, va haber un accésit de 1.000 euros. El ñuedu central de la obra tien que ser tolo que tenga que ver cola temática marinera.

Fonte: Les Noticies

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.