28/1/10

I Premiu María Elvira Muñiz de promoción de la llectura


El Conceyu de Xixón, dientro del marcu del pautu ciudadanu "Xixón pola Llectura", que representa a los estremaos axentes que trabayen nel conceyu de Xixón a favor del llibru y la llectura, nos ámbitos de la creyación, la edición, la comunicación, les llibreríes, les biblioteques, l’enseñu, les asociaciones y empreses, y qu’alcordaron convocar unos premios que sirvieran d'estímulu a les iniciatives más destacables dientro d'esti ámbitu fundamental de la cultura.
Foi tamién alcuerdu unánime del Conseyu Asesor de "Xixón pola Llectura" que los premios lleven el nome de la profesora María Elvira Muñiz Martín, en reconocencia a la “exemplar trayeutoria profesional y a les cualidaes humanes d'esta estudiosa y caderalga de lliteratura, qu'arimó a munches xeneraciones d'alumnos xixoneses el so amor polos llibros y la so pasión pola llectura”.

Los premios van convocase añalmente baxo la denomación Premiu María Elvira Muñiz de promoción de la llectura y tendrán trés modalidaes:

A. Reconocencia a una persona, entidá o empresa por tola so trayeutoria (creativa, investigadora, divulgadora, educadora) o por iniciatives especialmente destacaes a favor del llibru y la llectura.
B. Premiu a un artículu, collaboración, reportaxe o programa, espublizáu nos medios de comunicación (tanto los impresos como los audiovisuales o dixitales), que contribuya especialmente a la promoción del llibru y la llectura
C. Premiu pa una iniciativa singular desendolcada por un centru educativu del conceyu de Xixón en favor de la llectura.

Fonte: Asturnews

1 comentario:

  1. Dende estes llínees nos queremos dirixinos al profesorau responsable de Llingua nos centros de Ed. Ing¡fantil y Primaria y a los direutores y xefes d'estudios pa que tomen interés n'esta mañífica idega educativa como otru pasu pal fomentu del amor al llibru y a la llectura de la nosa llingua asturiana, como actividá integrá n'a programada visita semanal a la biblioteca del colexu, fiches de llectura, etc., asuntu perguapu pa los nenos y pa los xóvenes xixoneses y asturianos en xeneral. Ye perbona ocasión pal fomentu de la llectura y de la llingua.

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.