8/1/10

L'Arribada 2010 entamará n'abril y finará en payares


El primer conceyu de la organización de l’Arribada definió importantes novedaes nel entamu del eventu pa esti añu. En primer llugar, la duración. La edición viniente, que yá ye la quinta, tendrá’l so entamu nel mes d’abril y la fin nel mes de payares, ye dicir, les actividaes de l’Arribada allongaránse demientres 8 meses. Pa ello, dixébrase en trés estayes: Vagamar 2010, Per Asturies 2010 y Rolda 2010.

"Vagamar 2010", que nos sos campos lliterariu y cultural seguirá presentándose como’l noyu de l’Arribada, y onde de continuu y en dellos díes de la segunda metada del mes de setiembre desarróllase un númberu importante d’actos de toa mena, teniendo como sede al Centru Cultura Antiguu Institutu de Xixón.

"Per Asturies 2010", qu’agrandando’l camín abiertu na edición de 2009, valdrá pa entamar xornaes de l’Arribada per otros conceyos d’Asturies,amás del de Xixón que ye’l qu’acueye lo más del calendariu del eventu. Esti añu vuelve a entamase en Villaviciosa y a esti conceyu van añedise dos más, ún del centru d’Asturies y otru de la fastera más occidental de la nuestra comunidá autónoma.

"Rolda 2010", qu’axuntará un conxuntu d’actividaes a facer nel conceyu Xixón, pela rede municipal de centros, n’ateneos culturales, en centros educativos y n’establecimientos collaboradores. Rolda 2010 permitirá desestacionalizar l’amuesa de productos lliterarios y culturales arreyaos a la llingua asturiana, abriendo asina l’*Arribada* a la participación de nuevos colectivos.
Pelo llargo los prósimos díes, l'asociación dirá ufiertando más información sobre les estayes de l’Arribada, en cuantes que vayan iguándose les programaciones.

Fonte: L’Arribada

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.