26/6/16

N'Alcordanza

Publicao por Vicente García Oliva | en Lliteratura | el 25-06-2016

El dibuxu d'Igor Mediu

  Cellébrase estos díes una nueva convocatoria de “N’Alcordanza”, en recordatoriu d’Igor Medio y Carlos Redondo.Ye una forma de que la so memoria nun se pierda y de que, de dalguna manera, sigan ente nós.
 Nada puedo amestar de Carlos Redondo a lo que los sos amigos yá tienen dicho. Pero prestaríame dar una primicia del que fue un gran amigu y fíu de dos grandes amigos: Sonia y Luis.
 Allá pol añu 1998, pidiéronme unos testos pa un llibru de llectura empobináu a los rapazos de Tercer Ciclu de Primaria (creo recordar)
 Asina nació un llibru, güei prauticamente esapaecíu, tituláu “Los camientos de Deva y Xulián”, dientro una coleición nomada “La viesca de les lletres” y publicada por Editora del Norte. Lo curioso ye que los dibuxos qu’acompañaben a les mios histories yeren, precisamente d’Igor Medio. Guardo’l llibru con un ciñu especial porque, amás, son una veintena de dibuxos guapísimos.
 A la fin del trabayu que ficimos a comuña, pidí-y al bonu d’Igor un dibuxu dedicáu pa tener de recuerdu, y fízome ésti que güei asoleyo como’l mio homenaxe d’estos díes. Descanse en paz, l’amigu  Igor. Fonte: trabayudecampu.com

3 comentarios:

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.